ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
@MrDroeftoeter nee geen foto van mijn zus voor de 2e keer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was gewoon een idioot met die 3 pakjes. We hadden er een in de familie die bleef stug doorroken totdat hij uiteindelijk stikte door longemfyseem. Mijn opa. En dan had ie een benauwdheidsaanval en dan stopte die weer een paar dagen en dan begon die weer.Komt door die 3 pakkies peuken en PlayStation TV computer aanhebt?
Toen ik nog fanatiek gamede tikte het de 40 graden wel aan. Dan gaat je PlayStation joelen als een gek![]()
#StopRacismGaat een hoofddoekje stilstaan op een 80-weg bij 'rechtsaf vrij'-bordje.
Welk ras?
Ook door de hitte daar?
Inderdaad, op bepaalde stukken is men de helft al kwijt van hun opbrengst.
Da's wel erg veel iddInderdaad, op bepaalde stukken is men de helft al kwijt van hun opbrengst.
Gaat een hoofddoekje stilstaan op een 80-weg bij 'rechtsaf vrij'-bordje.

Neen hoor.
1e jaar zijn die struiken nog niet volgroeid/kwetsbaar ofzo...opbrengst wordt dan elk jaar beter ..of werkt dat zo niet?@Bosco55555 eerste jaar het verlies door deze reden zo groot is...

Ja die zijn gevoeliger.1e jaar zijn die struiken nog niet volgroeid/kwetsbaar ofzo...opbrengst wordt dan elk jaar beter ..of werkt dat zo niet?![]()
Gaat een hoofddoekje stilstaan op een 80-weg bij 'rechtsaf vrij'-bordje.

Ik constateerde dat er een hoofddoekje in de auto zat. Ik kon verder niet zien of hier een man/vrouw/kind/volwassene/aap/homo of wat dan ook achter schuil ging, dus ik houd mij bij de feiten en geef hier verder ook geen waardeoordeel over.
Conclusie is dat het volkomen achterlijk is om zomaar stil te staan op een weg waar iedereen 80 km/uur rijdt. Toen ik toeterde begon het hoofddoekje langzaam op te trekken en reed met 50 km/uur verder. 
Ik constateerde dat er een hoofddoekje in de auto zat. Ik kon verder niet zien of hier een man/vrouw/kind/volwassene/aap/homo of wat dan ook achter schuil ging, dus ik houd mij bij de feiten en geef hier verder ook geen waardeoordeel over.Conclusie is dat het volkomen achterlijk is om zomaar stil te staan op een weg waar iedereen 80 km/uur rijdt. Toen ik toeterde begon het hoofddoekje langzaam op te trekken en reed met 50 km/uur verder.
![]()
Zou heel goed kunnen, daarom oordeel ik ook niet. Als je als gevolg van chemo niet meer in staat bent fatsoenlijk auto te kunnen rijden, kun je dit beter niet doen om ongelukken te voorkomen.Misschien wel een vrouw die kanker heeft en chemo heeft ondergaan en omdat ze nu helemaal kaal is een hoofddoekje draagt omdat ze zich er voor schaamt.