AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.761
Tja, ieder zijn mening natuurlijk :)
Wat jij “goed” vindt, wordt daarom niet per definitie “goed” bevonden door iedereen.
Ik geef daarom ook geen oordeel en stel daarom ook bewust deze open vraag. Ik ben benieuwd welke geweldige artiesten aangedragen worden die kunnen tippen aan The Golden Earring en Focus, maar ik laat mij verrassen. :)

• #111.762
Zit trouwens ook maar een beetje te stoken, ieder z'n smaak. :windup:
Dit vind ik dus goud:

• #111.763
Noem dan eens een paar goede Belgische artiesten? Ik kom niet veel verder dan Plastic Bertrand, The Wallace Collection en wellicht Adamo. :roflol: En nu niet aankomen met Jaques Brel ofzo. :P
Nederland daarentegen:
Focus, Golden Earring, Brainbox, Cuby & The Blizzards, George Baker Selection, Anouk, Within Temptation etc.

Nu jij weer. :)
Sieneke, zangers zonder naam, django Wagner , de snollenollekes, Jantje Smit. Stuk voor stuk grote componisten.

• #111.767
  • #111.768
Hooverphonic, Selah Sue , Milow, Stan van Samang

Kunnen niet tippen aan Golden Earring, lang niet. Maar om te zeggen dat België er nu geen heeft is ook wat overdreven.

• #111.769
Ze zijn bekend dus zullen er wel veel mensen zijn die ze goed vinden (staan bovenaan in de DJ Mag Top100) :dunno:
Produceren niet zelf, mixwerk is ook niet om naar huis te schrijven en hebben die stemmen ‘gekocht’ om 1e te komen.

Dj mag top100 zegt ook niet zoveel, wie het beste marketingteam heeft wint.

• #111.771
  • #111.774
Kunnen jullie even ophouden met reageren? Ik krijg de hele tijd meldingen en dat vind ik erg vervelend.
Bij voorbaat dank.

• #111.778
Kunnen jullie even ophouden met reageren? Ik krijg de hele tijd meldingen en dat vind ik erg vervelend.
Bij voorbaat dank.
0*evjjYzmFhBV-djWJ.jpg

• #111.779
  • #111.780
Terug
Naar boven