AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.741
Zou heel goed kunnen, daarom oordeel ik ook niet. Als je als gevolg van chemo niet meer in staat bent fatsoenlijk auto te kunnen rijden, kun je dit beter niet doen om ongelukken te voorkomen.

Droeg gewoon nog een optie aan in je rijtje van vrouw/man/aap/homo :P | Die aap zou wellicht ook niet moeten rijden..

Er zijn sowieso HEEL VEEL mensen die niet meer zouden moeten rijden om ongelukken te voorkomen. Wat een droeftoeters op de weg allemaal tegenwoordig :treuren:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #111.742
Droeg gewoon nog een optie aan in je rijtje van vrouw/man/aap/homo :P | Die aap zou wellicht ook niet moeten rijden..

Er zijn sowieso HEEL VEEL mensen die niet meer zouden moeten rijden om ongelukken te voorkomen. Wat een droeftoeters op de weg allemaal tegenwoordig :treuren:
En toch zie ik best veel apen in golfjes rijden hoor :)

• #111.743

Bohhh, ik haalde vanochtend op de o zo rustige en vrije snelweg nog een golfje in, daar mag ik altijd graag even bij naar binnen kijken. Maar goed ook. Geen apen, wel twee politieagenten :scold: Was een lange rit verder :janken:

• #111.744
Dan valt het in Nederland nog mee. Als wij vanuit ons naar Zeeland willen moeten we via België rijden voor de snelste weg. Uit veiligheidsoverwegingen zou ik me serieus wel kunnen bedenken om gewoon om te rijden via Brabant. Die lui daar kunnen echt niet rijden. Hier in Italië overigens ook niet. :roflol:

• Like
  • #111.745
  • #111.746

Haha, klopt. Ik vraag mij af hoe sommige mensen ooit een rijbewijs hebben kunnen halen.
:verneder:
Sommige mensen hebben echt het verkeersinzicht van een eend.

In een tanktop of stringer zeker?
Dan valt het in Nederland nog mee. Als wij vanuit ons naar Zeeland willen moeten we via België rijden voor de snelste weg. Uit veiligheidsoverwegingen zou ik me serieus wel kunnen bedenken om gewoon om te rijden via Brabant. Die lui daar kunnen echt niet rijden. Hier in Italië overigens ook niet. :roflol:
Correct, in Zuid- en Zuidoost-Europa is het vaak vele malen erger (om nog maar niet te spreken over Azië, maar daar krijg je je rijbewijs cadeau bij een pakje boter). Duitsland vind ik een fijn land om doorheen te rijden; Zwitserland/Oostenrijk idem dito.

• #111.747

In Italië kunnen ze er ook wat van :roflol:. Een paar jaar terug in Napels geweest en daar knalt iedereen vol gas over de kruisingen. Als voetganger moet je daar ook gewoon oversteken en op goed geluk hopen dat ze om je heen rijden. Enerzijds heeft het wel wat dat alle ruimte wordt benut en je gewoon kan oversteken wanneer je wilt, anderzijds is het ook wel weer fijn als ze gewoon stoppen voor een zebrapad :rolleyes:

• #111.748
Ik constateerde dat er een hoofddoekje in de auto zat. Ik kon verder niet zien of hier een man/vrouw/kind/volwassene/aap/homo of wat dan ook achter schuil ging, dus ik houd mij bij de feiten en geef hier verder ook geen waardeoordeel over. :P Conclusie is dat het volkomen achterlijk is om zomaar stil te staan op een weg waar iedereen 80 km/uur rijdt. Toen ik toeterde begon het hoofddoekje langzaam op te trekken en reed met 50 km/uur verder. :roflol:

Ja dat klinkt heel logisch :D

• Like
  • #111.749
België is inderdaad een ramp, ik heb een aantal jaren in Leuven gewoond, rampzalig verkeer. Nederland staat op dat vlak jaren voor (eigenlijk op de meeste vlakken wel :p )

• #111.751
  • #111.753
behalve muziek en landschap (Ardennen)
Noem dan eens een paar goede Belgische artiesten? Ik kom niet veel verder dan Plastic Bertrand, The Wallace Collection en wellicht Adamo. :roflol: En nu niet aankomen met Jaques Brel ofzo. :P
Nederland daarentegen:
Focus, Golden Earring, Brainbox, Cuby & The Blizzards, George Baker Selection, Anouk, Within Temptation etc.

Nu jij weer. :)

• #111.754
Wij capituleren tenminste niet na 4 dagen!

:trollfacex:

• #111.755
Ik constateerde dat er een hoofddoekje in de auto zat. Ik kon verder niet zien of hier een man/vrouw/kind/volwassene/aap/homo of wat dan ook achter schuil ging, dus ik houd mij bij de feiten en geef hier verder ook geen waardeoordeel over. :P Conclusie is dat het volkomen achterlijk is om zomaar stil te staan op een weg waar iedereen 80 km/uur rijdt. Toen ik toeterde begon het hoofddoekje langzaam op te trekken en reed met 50 km/uur verder. :roflol:
Als je echt geen waardeoordeel zou willen gegeven hebben, dan had je “iemand met een hoofddoek” geschreven ipv “hoofddoekje”

• #111.756
kop vod is ook een acceptabele term

• #111.757
Noem dan eens een paar goede Belgische artiesten? Ik kom niet veel verder dan Plastic Bertrand, The Wallace Collection en wellicht Adamo. :roflol: En nu niet aankomen met Jaques Brel ofzo. :P
Nederland daarentegen:
Focus, Golden Earring, Brainbox, Cuby & The Blizzards, George Baker Selection, Anouk, Within Temptation etc.

Tja, ieder zijn mening natuurlijk :)
Wat jij “goed” vindt, wordt daarom niet per definitie “goed” bevonden door iedereen.

• #111.758
Nederland daarentegen:

Oscar and the wolf, Dimitri Vegas & Like Mike, Bazart, Deus, Stromae

Laatst bewerkt:
  • #111.759
Nederland daarentegen:

Eddy Wally, Sergio ;p

• Like
  • #111.760
Wedstrijd gister verneukt. Na 3 onderdelen 1e en bij 4e onderdeel foute keuze gemaakt. Achja all gucci

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven