- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
@Robin_ is rond de 20, voor het aftrek gedeelte heeft hij wss nog geen motivatie nodig , das een ritueel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Robin_ is rond de 20, voor het aftrek gedeelte heeft hij wss nog geen motivatie nodig , das een ritueel
Jij wel.de eerste die tegen mij schreeuwt krijgt meteen een hoek
Bij jullie niet meer dan? Ligt vast aan de steroiden
Ligt aan gebrek een steroïden op het momentBij jullie niet meer dan? Ligt vast aan de steroiden

Schei toch uit man, jij kijkt hooguit een beetje boos, mompelt een beetje en doet vervolgens weer je oortjes in.
Schei toch uit man, jij kijkt hooguit een beetje boos, mompelt een beetje en doet vervolgens weer je oortjes in.

Pfff, das klote. Ik zag afgelopen zaterdag op de fiets ook een dode kat in de berm liggen, vermoedelijk door een auto aangereden. 't Zal die van jou maar zijn.Vanmorgen wakker gemaakt door de overbuurvrouw, er lag een dode kat op de weg, aangereden.. of het mijn kat was, ‘ ‘ ‘gelukkig’ was het de kat van een paar deuren verder. Daar aangebeld en man meteen in tranen, is hem al eerder overkomen en zijn andere kat is ook al een tijdje spoorloos.

Nederland heeft een aantal goede Nederlandstalige artiesten gehad( namen zoals Boudewijn de Groot, André Haze,Marco Borsato,etc...) maar veel internationaal succes ga je daar niet mee hebben.
Ik had je hoger ingeschat, helaas. Boudewijn de Groot moet uit de Radio 2 Top 2000 worden verbannen, ik stoor me daar zo aan (om nog maar niet over André Hazes te beginnen).
Ja, ik weet het, dat is slechts mijn slechte smaak, ieder z'n ding. Marco Borsato maakt trouwens ook niets zelf; z'n nummers zijn allemaal vertaalde Italiaanse nummers.Heb je de nineties onder een steen geleefd.

Onzin, gewoon trainen, zoals @Camelus zegt. Je stats zijn super, maar als je net zo wil worden als Arnold moet je doorzetten.Rechterpols verstuikt gisteren en vannacht slecht geslapen ofzo dat mn linkerpols ook stijf is
Dat wordt een kleine week geen fitness denk ik...

Meer testosteron om in je training kwijt te kunnen.Als ik niet kan aftrekken, kan ik ook niet trainen.

de eerste die tegen mij schreeuwt krijgt meteen een hoek

Zonder heb ik het libido van een bejaarde droeft**ter.Bij jullie niet meer dan? Ligt vast aan de steroiden
Boudewijn de Groot heeft wel een paar goeie nummers, andré hazes is niet mijn ding en zal ik nooit spontaan naar luisteren maar hij kon wel zingen. Marco Borsato ook een paar goeie nummers.Ik had je hoger ingeschat, helaas. Boudewijn de Groot moet uit de Radio 2 Top 2000 worden verbannen, ik stoor me daar zo aan (om nog maar niet over André Hazes te beginnen).
Ja, ik weet het, dat is slechts mijn slechte smaak, ieder z'n ding. Marco Borsato maakt trouwens ook niets zelf; z'n nummers zijn allemaal vertaalde Italiaanse nummers.
Ik was onlangs trouwens Earth & Fire vergeten, geweldige Nederlandse band.
Heb je de nineties onder een steen geleefd.![]()
Sorry, ik wist niet dat je nog zo'n broekie was, dat verklaart het. In dat geval luister je goeie muziek voor je leeftijd. (Dat had ik overigens ook al geconcludeerd n.a.v. de rock/pop die je waardeerde.Boudewijn de Groot heeft wel een paar goeie nummers, andré hazes is niet mijn ding en zal ik nooit spontaan naar luisteren maar hij kon wel zingen. Marco Borsato ook een paar goeie nummers.
Ik ben pas geboren in 1996, dus niet onder een steen geleefd maar in de pampers.
Luister ook graag naar Eminem maar ben in het algemeen geen rap en of hip hop fan. Ieder zijn smaak, als jij mij daarom lager inschat.
Ik train meestal 7 dagen id week, dus kan vandaag evengoed inplannen als rustdag. Pols kan ik al terug wat bewegen dus grote kans dat ik er morgen weer sta.Onzin, gewoon trainen, zoals @Camelus zegt. Je stats zijn super, maar als je net zo wil worden als Arnold moet je doorzetten.![]()
Zelf mensen die in mijn geval wel zouden trainen niet, op mijn niveau dan toch.Weet je wie er allemaal wel niet uit Den Haag komen? Golden Earring, Earth & Fire, The Motions, The Shocking Blue, Sandy Coast, Q65, Klein Orkest, Kane.
Bakermat.Zelf mensen die in mijn geval wel zouden trainen niet, op mijn niveau dan toch.

Heb je Arnold op z'n 18e al gezien? Zet dat naast mij

DHCWeet je wie er allemaal wel niet uit Den Haag komen? Golden Earring, Earth & Fire, The Motions, The Shocking Blue, Sandy Coast, Q65, Klein Orkest, Kane.Bakermat.