MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #111.961
Mn vial brak in mn jas.. mooie vlek

• #111.963
  • #111.966
De afgelopen tijd zijn er heel wat mensen erbij gekomen bij mijn sportschool.
Opzich niet heel erg maar ze ruimen hun dumbells en schijven niet op, dat is al helemaal vervelend omdat wij redelijk wat plate loaded apparatuur hebben van Hammer strength.
Nu bestaat de helft van mijn training uit shit opruimen zodat ik iets kan gebruiken.
Ik bedoel harstikke vervelend voor je dat je geen aandacht krijgt van je partner, vrienden en familie maar probeer dat niet te compenseren door je shit niet op te ruimen met de hoop dat je erop aangesproken wordt.

Waarschijnlijk denken ze ook dat ze snel een gigantische transformatie kunnen ondergaan net voor de vakantie.
/rant

Posi: wel 130kg voor 5 herhalingen gebenched :)

• #111.967
Hier net zo. Van de week melding van gemaakt. Ze sprak die jongen gekijk aan :). Ik opperde nog bij 3 waarschuwing lig je eruit policy. Maar dat kon niet. :( irriteer me ook dood aan het niet opruimen van je spullen gedoe. Maar je blijft een irritante gozer.

• #111.968
Hier net zo. Van de week melding van gemaakt. Ze sprak die jongen gekijk aan :). Ik opperde nog bij 3 waarschuwing lig je eruit policy. Maar dat kon niet. :( irriteer me ook dood aan het niet opruimen van je spullen gedoe. Maar je blijft een irritante gozer.
Foto van je zus?

• #111.970
Sportschool die volgende week dicht is

• #111.977
Dat maakt niet echt uit, de kleine eet nog niet met de pot mee. We zijn overgeschakeld van nutrilon naar gewone melk, dat kan een reden zijn.

• #111.978
Dat gezonder doen begint uit de hand te lopen. Op zaterdag om 10 uur op bed. Zondag 9 uur basic fit daarna in de tuin aan het werk. Ik ga weer zuipen veel leuker :p
#sarcasm

Had wel een kikker in de tuin.

20190804_110047.jpg

• #111.979
  • #111.980
Dat gezonder doen begint uit de hand te lopen. Op zaterdag om 10 uur op bed. Zondag 9 uur basic fit daarna in de tuin aan het werk. Ik ga weer zuipen veel leuker :p
#sarcasm

Had wel een kikker in de tuin.

20190804_110047.jpg
Lekker man, af en toe eens een slaatje en de kilo's vliegen er af jongen van me

Terug
Naar boven