AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik om half 7 me bed uit moet en nu nog steeds niet moe ben.

Ouders ruzie gisteravond, ik ertussen, ik blauwe plekken, ik heb het gedaan. Leuk kom nog eens op visite!

Ouders ruzie gisteravond, ik ertussen, ik blauwe plekken, ik heb het gedaan. Leuk kom nog eens op visite!

Oei dat is zeker niet fijn!

Als ik veel cardiotraining heb gedaan kan ik die avond niet in slaap vallen. Vannacht hooguit 4 uur slaap gepakt. Gelukkig ben ik vrij tot ik op stage mag maar dit is zeker niet fijn!

Afgelopen weekend ziek. Alles er uit gekotst. Voedsel daardoor diep triest.
Maandag nog ziek niet kunnen trainen. Vertrek zo naar Duitsland met school, ook waardeloos kwa voeding. Bij terugkomst moet ik binnen een tijdbestek van 2 weken 4 rapporten inleveren. Maar ben die weken niet thuis voor 6 uur van school.

Kortom ben blij als ik kan trainen de komende de 2 weken, maar vrees het.
t**fus zooi. Voel me echt belabberd en ****ed up.
Echt een grafhekel aan dit soort weken.

Rugpijn (helemaal onderaan) als een malle. Terwijl vandaag rugdag (deadlift/bor) staat :mad:. Gaat dus niet goedkomen. Ik kan niet eens normaal in mijn stoel zitten.

Dat wesking terug is! :mad:

dat ik net een meeste episch experiment ooit heb gedaan op dbb en waarschijnlijk heel erg ziek zal worden omdat ik die rommel ook heb opgedronken x(

Een off-day borst..
*zucht*

Niets.

dat ik vrijdag pas weer kan/mag trainen

morgen presentatie van een project
we hebben zo goed als niks... niks werkt e.d.
10 weken aan gewerkt

hoppa herkansing morgen dr bij! :fuux:

Steeds minder opties:(

Vanochtend weer zin in roken (na <2 maanden), niet gedaan.
Na het avondeten werd ik misselijk, ik hoop dat ik het binnen kan houden. Spaghetti met saus + beetje kaas.
Ik vrees dat ik van de week er weer een op ga steken, ik heb een enorme drang!

Laatst bewerkt:
hou dat maar binnen , dat moet een gore tyfuszooi zijn als je dat gaat uitkotsen:roflol:

Ik heb er ervaring mee, maar toen met macaroni (+ Sambuca... we zijn allemaal jong geweest haha) en toen zag je alle vormpjes precies zoals ik ze uitkotste. ''Wie heeft er macaroni gegeten?''Zwakke maag ofzo. Soms wel handig als je snel iets uitkotst.

Ben kapotgewerkt, sigaretten zijn op en er zitten hier twee Franse dudes die komen kijken naar een auto die mijn pa kwijt wil en ze gluren. Met zo'n ikkleedjeuitmetmijnogen-blik. Ik zie er vast heel sexy uit in mijn werkkleertjes *kuch*

Na een heftige woordenwisseling gisteravond weer vrijgezel en ben er doodziek van.En wattefak is er toch met dit forum aan de hand?Smileys doen het nou ook niet meer ofzo. :(

Terug
Naar boven