XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zei hoi tegen iemand maar hij zei niks terug

zo met windkracht 21 naar school toe

Tot nu toe nog niets.

Op school gekomen en nu doe ik niks.. want er is niks te doen. En het is focking warme truiendag dus de verwarming staat uit.

We hebben alleen donkerbruin brood in huis, dat krijg ik niet door mijn strot, en mijn broer heeft de crackers ontvoerd en beweert van niet :mad:.

De laatste tijd koop ik zelf een pak brood, 3x per dag schijten is niet fijn en zeker niet fijn om tegen heug en meug (oud) bruin brood te eten.
Thuis weten ze ook niet dat je een zak brood dicht moet doen.

Zo, dat is er uit.

Hoe moet dat dan Iris

Eigen voorraad brood / crackers inslaan.
Morgen dan maar naar de AH, vanavond cheaten.

We hebben alleen donkerbruin brood in huis, dat krijg ik niet door mijn strot, en mijn broer heeft de crackers ontvoerd en beweert van niet :mad:.

De laatste tijd koop ik zelf een pak brood, 3x per dag schijten is niet fijn en zeker niet fijn om tegen heug en meug (oud) bruin brood te eten.
Thuis weten ze ook niet dat je een zak brood dicht moet doen.

Zo, dat is er uit.

srry , maar vrouwen die schijten enz zeggen , dat is een afknapper

compri?

Pas 15 minuten geleden wakker geworden.....

Dat ik nooit een voldaan gevoel heb na de schouders training hoe zwaar en hoe veel oefeningen ik ook doe.

helemaal naar de t*fus

net me armband kwijtgetraakt toen ik een gevecht probeerde te sussen
\
kkkkk zooi

Sta alweer een facking dag droog en al 2x getrokken vandaag :roflol: word lijp van mezelf

Nog niets.:)

Zus trouwt vandaag en ik dacht te kunnen lopen op 13.5 cm naalhakken, na drie meter viel ik (bij het oefenen). In een plas.
Jurkje zit nu in de was :mad:

Terug
Naar boven