MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.021
  • #112.022
Getbigxll heeft besloten, sinds een week of zo om me karmapunten af te trekken bij iedere post; Er is niemand die hier een negatieve vibe had vandaag maar puber GetbigXXL moet weer eens tonen dat hij last heeft van zijn maandstonden.

• #112.023
Ja ik ben echt niet lastig maar om even wat voorbeelden te geven. Hun hond blaft nogal veel. Maar die doen ze rustig om 20 voor 7 in de ochtend even in de tuin voor 5 min. Kan hij even 30x blaffen en weer naar binnen. Zelfde voor in de avond 22:30.

Kinderen hebben veel lawaai maar goed het zijn kinderen. Alleen ze zijn wel op een leeftijd dat ze wel rustaaagh kunnen doen in de ochtend op een zaterdag/zondag 07:00. Ze zijn geen 4 en 5 meer.

Nou dat is eruit :(
Spelende kinderen, daar heb ik geen last vvan maar buren die keiharde muziek tot laat in de nacht opzetten, dat doet mijn bloed koken.

• #112.025
Getbigxll heeft besloten, sinds een week of zo om me karmapunten af te trekken bij iedere post; Er is niemand die hier een negatieve vibe had vandaag maar puber GetbigXXL moet weer eens tonen dat hij last heeft van zijn maandstonden.

Och knul toch.
Dat heeft je dag verpest?

• Like
Waarderingen: Obee
  • #112.027
Spelende kinderen, daar heb ik geen last vvan maar buren die keiharde muziek tot laat in de nacht opzetten, dat doet mijn bloed koken.
Hebben ooit yugos als buren gehad. Wanneer hij slivovitsj had ging de muziek om 3 uur ook keihard aan de mafkees.

• #112.031
Aangereden door een oud kreng, die van mening was dat ze geen schadeformulier hoefde in te vullen. Mw. moest voorrang verlenen. Remt af om vervolgens toch nog gas te geven.. zit in de zijkant en kan de achteruit niet meer vinden, dus geeft nog 3 keer gas. Altijd m'n kleine gebakje vervloekt, maar damn wat kunnen kleine auto's sterk zijn. Beetje jammer dat er dan politie aan te pas moet komen.

• #112.034
Auwch, right in them feels :treuren:

@mitsymo voor alle duidelijkheid: ik had er niks mee te maken. hopelijk komt het allemaal wel goed?

Hahaha tenzij je een uit ziet als een 80 jarige met een gezicht die al jaren in een chagrijnige blik zit vastgeroest.. ;)
Maar gelukkig met de schrik vrij gekomen. Vrij bizar hoor als je iemand recht in z'n ogen kijkt, terwijl je aangereden wordt en ze gas blijft geven. Heb echt wel even gedacht, ik hoop dat die deur het houdt.

• #112.036
Walk of shame bij de jumbo gehad :p.
Ik moest deo kopen nu ik sport zweet ik ook.
Stond er onder het artikel 2+1 gratis. Dus gierig als ik ben pak ik er 3.
Kom ik bij de kassa zie ik geen korting. Dus ik zeg er wat van. Zegt die gozer deze is niet in de aanbieding. Ik zeg jawel er staat een bordje bij 2+1 gratis. Puntje bij paaltje die actie was geldig voor een Deo merk die een meter naar links stond. Jij had gekijk zei ik tegen hem:(. Zet dat bordje dan bij de goeie deo gvd.

• #112.037
Kom ik bij de kassa zie ik geen korting. Dus ik zeg er wat van. Zegt die gozer deze is niet in de aanbieding. Ik zeg jawel er staat een bordje bij 2+1 gratis. Puntje bij paaltje die actie was geldig voor een Deo merk die een meter naar links stond. Jij had gekijk zei ik tegen hem:(. Zet dat bordje dan bij de goeie deo gvd.

maar, heb je nu 3 afgerekend?

• #112.039
ik ging naar de manager...is niet jouw fout :o

Terug
Naar boven