Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.042
Ja ik zeg doe ze dan maar. Mensen stonden al achter mij te wachten. En heb daar zelf ook een hekel aan:p.
Als het bordje verkeerd staat is dat m.i. hun fout en heb je recht ook geld terug; of misschien geen recht, maar het zou wel netjes en klantvriendelijk zijn.

• #112.043
Als het bordje verkeerd staat is dat m.i. hun fout en heb je recht ook geld terug; of misschien geen recht, maar het zou wel netjes en klantvriendelijk zijn.
Ja maar ik was al 2 min aan het discussiëren met hem. En de mensen achter mij keken al met een blik van hou je bek en betaal nu maar.

• #112.044
Maar dit ging wel over 3 euro. Soms heb je ook mensen die gaan lopen klagen over 10 cent. Dan wil ik bijna zelf de portemonnee trekken en 10 cent geven. Maar goed ik stond wel even voor lul haha.

Voor de verandering :p
OT: dergelijke “trucs” heb ik ook al vaker meegemaakt in mijn supermarkt. Ik denk oprecht dat ze dat soms met opzet doen (namelijk het promo bordje nét iets verder plaatsen, of redelijk vaag blijven op de omschrijving ervan, waardoor je als klant denkt het “juiste” product te hebben gekozen maar dus uiteindelijk toch het verkeerde meeneemt). En dan sla je dus groot in, denkende dat je een koopje hebt gedaan. Totdat je aan de kassa komt... Vaak zie ik het zelfs pas thuis wanneer ik het kassaticket check :(

• #112.045
Hahaha tenzij je een uit ziet als een 80 jarige met een gezicht die al jaren in een chagrijnige blik zit vastgeroest.. ;)
Maar gelukkig met de schrik vrij gekomen. Vrij bizar hoor als je iemand recht in z'n ogen kijkt, terwijl je aangereden wordt en ze gas blijft geven. Heb echt wel even gedacht, ik hoop dat die deur het houdt.
Nee ik was het niet :)
Maar blijkbaar had dat oud besje moordneigingen! Of op zijn minst een serieuze vijs los...

• #112.046
OT: dergelijke “trucs” heb ik ook al vaker meegemaakt in mijn supermarkt. Ik denk oprecht dat ze dat soms met opzet doen (namelijk het promo bordje nét iets verder plaatsen, of redelijk vaag blijven op de omschrijving ervan, waardoor je als klant denkt het “juiste” product te hebben gekozen maar dus uiteindelijk toch het verkeerde meeneemt). En dan sla je dus groot in, denkende dat je een koopje hebt gedaan. Totdat je aan de kassa komt... Vaak zie ik het zelfs pas thuis wanneer ik het kassaticket check :(

Ik heb eens bij de Kruidvat gehad dat ze het zelf niet eens wisten, omdat de promo bordjes centraal worden gemaakt en aangeleverd aan de vestigingen. Als zij dan de bordjes bij de verkeerde producten neerzetten, gaan ze vervolgens twijfelen wanneer je als klant vraagt waarom die korting nu weer niet geld op het product wat jij hebt gepakt. Ging destijds om neusspray, waarvan ze geen korting mogen geven van de wet (op medicatie) en bij die neussprays zijn er 2 van de 25 die onder de geneesmiddelen wet vallen. En natuurlijk wil je precies die, want dat zijn de enige die ECHT werken :emo:

Dan vragen ze nog of je ze dan alsnog allebei wilt (1+1 gratis). Waarop ik echt eerst tot tien moet tellen om niet te zeggen dat de gierige h**r ze maar in haar reet moet steken, die zogenaamde gratis stuk. Nee natuurlijk niet dom wicht :mad:

Maar bij seconde 9 besef ik me dat zij vast niet heeft meegeschreven aan de wet, noch aan het bordje met de actie erop en dat de kans ook nog eens heel erg klein is dat ze het kon weten allemaal :(

• #112.047
Heb zoiets bij de AH gehad. De tonijn in eigen nat was in de aanbieding. 165gr voor 1,49 terwijl de 125gr voor 1,79 stond.
Ik de hele schapvoorraad eruit gehaald, het waren 19 blikjes.
Kom ik bij de kassa, scant deze 2,19. Dus ik over de zeik dat ik op mijn knieen alle blikjes heb lopen verzamelen.
Ik terug naar de schap en het kaartje meegenomen naar de informatie balie.
Krijg ik als antwoord dat dit het verkeerde kaartje is.
Dus gevraagd of de manager erbij kan komen. Die is even weg. Ik nog meer over de zeik, "dan bel je hem maar".
Na veel gelul kreeg ik alles voor de prijs van 1,49. Maar het alles was 10 blikjes, AH heeft namelijk een regel dat je niet de hele voorraad mag leegkopen?
Deze discussie kan ik nooit winnen dus heb ik mijn "WINST" genomen.
Tegenwoordig doe ik alles met de zelfscan, dan weet ik direct de kassa-prijs. :fire: :fire: :fire: :scold: :scold: :scold:

• #112.048
:roflol:

Ik weiger te zelfscannen, tenzij ze mij ervoor gaan betalen. Ben verdomme geen kassamedewerker!

• #112.050
  • #112.051
:roflol:

Ik weiger te zelfscannen, tenzij ze mij ervoor gaan betalen. Ben verdomme geen kassamedewerker!
Een voordeel is dat als je je hebt aangemeld je dan ook speciaal voor jouw geselecteerde kortingen krijgt.
Bij mij is regelmatig de noedels, tonijn, havermout en griekse yoghurt in de aanbieding.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #112.052
Een voordeel is dat als je je hebt aangemeld je dan ook speciaal voor jouw geselecteerde kortingen krijgt.
Bij mij is regelmatig de noedels, tonijn, havermout en griekse yoghurt in de aanbieding.

Dat draagt allemaal bij aan een groter doel waaruit jij een klein onderdeel bent en toch links- of rechtsom ergens de dupe van wordt of bent geworden. BIG DATA is even BIGGER BUSINESS.

Maar true, die kortingen zijn wel nice!

• #112.053
.

alex-jones.jpg

• #112.054
Big Data is hidden everywhere. Maak je geen illusies :)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #112.055
Big Data is de brug naar AI

• Like
Waarderingen: BB_
  • #112.056
Dat denk ik niet. Die bordjes worden geplaatst door vakkenvullers, i.e. scholieren met een bijbaantje, die er geen reet om geven en een vast uurloon krijgen.

• #112.057
Dat denk ik niet. Die bordjes worden geplaatst door vakkenvullers, i.e. scholieren met een bijbaantje, die er geen reet om geven en een vast uurloon krijgen.

Vaak is het de supermarktmanager die dat doet en niet de vakkenvuller.

• #112.060
Heb zoiets bij de AH gehad. De tonijn in eigen nat was in de aanbieding. 165gr voor 1,49 terwijl de 125gr voor 1,79 stond.
Ik de hele schapvoorraad eruit gehaald, het waren 19 blikjes.
Kom ik bij de kassa, scant deze 2,19. Dus ik over de zeik dat ik op mijn knieen alle blikjes heb lopen verzamelen.
Ik terug naar de schap en het kaartje meegenomen naar de informatie balie.
Krijg ik als antwoord dat dit het verkeerde kaartje is.
Dus gevraagd of de manager erbij kan komen. Die is even weg. Ik nog meer over de zeik, "dan bel je hem maar".
Na veel gelul kreeg ik alles voor de prijs van 1,49. Maar het alles was 10 blikjes, AH heeft namelijk een regel dat je niet de hele voorraad mag leegkopen?
Deze discussie kan ik nooit winnen dus heb ik mijn "WINST" genomen.
Tegenwoordig doe ik alles met de zelfscan, dan weet ik direct de kassa-prijs. :fire: :fire: :fire: :scold: :scold: :scold:
Ik heb daar nooit issues. Bij onze AH is klantvriendelijk en service echt goed en als een bordje niet klopt, krijg ik als of de korting.

Terug
Naar boven