AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.641
Voor festival zaterdag nieuwe hotpants gekocht, want ik had een super leuk idee. Maar het is echt veel te hoerig :roflol:

Nu outfit stress, nieuwe hotpants gezocht, maar levering zal waarschijnlijk niet op tijd zijn, plus dat ik met Pun gister heb afgesproken dat we tot en met oktober geen nieuwe kleren zullen kopen :treuren:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #112.642
Voor festival zaterdag nieuwe hotpants gekocht, want ik had een super leuk idee. Maar het is echt veel te hoerig :roflol:

Nu outfit stress, nieuwe hotpants gezocht, maar levering zal waarschijnlijk niet op tijd zijn, plus dat ik met Pun gister heb afgesproken dat we tot en met oktober geen nieuwe kleren zullen kopen :treuren:

Dat gaat toch pas 25/08 in? Heb net een shitload aan t-shirts en jeans besteld met extra korting :eyebrow:

Zoek even hetebroekjes op sites die volgende dag leveren :rolleyes:

• #112.643
Ik eet een kg groenten, 3 stuks fruit en berg carbs (brood, rijst, pasta) dus dat zit wel goed. 3 gram is bijna niets. Elke gram vezels levert volgens mij 2 kcal.

Als je bedenkt dat de gemiddelde Nederlander minder dan 20 gram vezels per dag eet is het een flinke hoeveelheid. Qua calorieën wordt 2 inderdaad als standaard genomen maar in realiteit ligt het aan hoe de vezel door bacteriën wordt afgebroken, de vetzuren die dan ontstaan zijn goed voor een paar calorieën en heel veel positieve effecten op gezondheid. Onoplosbare vezels bevatten geen calorieën trouwens, die worden ook niet afgebroken.

Je hebt helemaal gelijk dat een goede portie groenten beter zou werken, de meeste mensen kunnen daarbij toch nog maar beter koffie drinken. Ook een goede bron van anti-oxidanten. Zelfs al zit er ook wat acrylamide in. Er is in ieder geval geen enkele reden om tot ca 4 koppen koffie per dag de boel te laten staan :)

• #112.644
  • #112.645
Ik heb ook nikes besteld.. Ik bedoel niks besteld :roflol:

• #112.648
Is het zo erg? :eyes:

• #112.650
Het valt wel mee het is alleen overdressed voor deze gelegenheid. Te hoerig bestaat overigens niet in de vocabulaire van de gemiddelde man :p

• #112.651

Pics voor second opinion?

• #112.653

Omdat jullie zo aandringen dan.

Naamloos.jpg

Nu had ik er natuurlijk nog een panty onder aan, waardoor het al iets meer decent was, maar toch.

• #112.654
Bij haar kan het prima, dus laat maar zien hoe het bij jou staat.

• #112.656
  • #112.657
@Punjab thanks ben nu lid van de +5mil karma club!

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #112.658
Inderdaad iets teveel van het goede.
Of @Punjab zal ook z'n werk wel hebben op dat festival.

Doorgaans geen issue meer op festivals, aandacht gaat meestal eerst naar mij uit :roflol: Zelfs al loopt ze halfnaakt, er wordt eerst afgewogen of het die blik wel waard is. 9/10 niet en die 1/10 krijgt een knipoog ;)

• #112.660
Bij haar kan het prima, dus laat maar zien hoe het bij jou staat.

:roflol:

Je hebt gelijk @HillR dit moet je niet aantrekken

Ik wil argumenten!

Inderdaad iets teveel van het goede.
Of @Punjab zal ook z'n werk wel hebben op dat festival.

Ja, op de manier waarop zij het prensenteert natuurlijk wel.

Het punt is dat ik een super toffe panty heb met print en die wil ik heel graag aan, dus daar zoek ik een hotpants bij, en ik had gehoopt dat als ik deze niet helemaal in mijn billen trek zoals zij dat heeft gedaan het best een toffe outfit is.

En het is best een toffe outfit, maar voor een overdag festival nog steeds too much :sad:

Terug
Naar boven