- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja dat waren natuurlijk deels jouw tienerjaren, golden boy![]()
Toen er nog geen social media was en je met alles weg raakte

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat waren natuurlijk deels jouw tienerjaren, golden boy![]()

Heerlijk, inderdaad.
De oefening met touw lijkt me hier heel belastend.
Blij te lezen dat je goed aan het herstellen bent.
Ik dacht dat de seventies de Golden Years waren.Goh...
Rock dingenn zoals Pennywise, Metallica, Megadeth, Slayer, Korn, etc...
Rap dingen zoals Ice-T, D12, Tupac, Eminem, etc...
Dingen uit the golden 90s eigenlijk![]()
Nieuwe rabo pas binnen en ik kan nog steeds geen geld overmaken/inloggen op rabobank.nl. Pinnen of bij de kassa betalen kan wel. ugh
moet je niet eerst flappen tappen bij je bank om hem te activeren...ff bellenNieuwe rabo pas binnen en ik kan nog steeds geen geld overmaken/inloggen op rabobank.nl. Pinnen of bij de kassa betalen kan wel. ugh

Normaal moest je bij de bank pinnen om hem te activeren vroegah. Maar dat hoeft nu niet meer. Maar ik ga morgen even langs bij de rabo.moet je niet eerst flappen tappen bij je bank om hem te activeren...ff bellen![]()
Voordeel is kan online zo geen geld uitgeven
. Heb alleen nog wel 2 rekeningen te betalen die niet automatisch gaan
.Voordeel is kan online zo geen geld uitgeven. Heb alleen nog wel 2 rekeningen te betalen die niet automatisch gaan
.
Zal ik doen. Ik heb het er echt moeilijk mee.
Tenzij de vervaldatum vandaag is, hoef je je nog geen zorgen te maken, toch?Voordeel is kan online zo geen geld uitgeven. Heb alleen nog wel 2 rekeningen te betalen die niet automatisch gaan
.
O nee. Eentje Pas voor volgende maand en een eind deze maand. Tiet zat.Tenzij de vervaldatum vandaag is, hoef je je nog geen zorgen te maken, toch?
Sorry... Het is anders wel erg lekkerZit iemand hier een warm kaasbroodje te eten in de trein. Ik heb honger god***domme. Doe even ergens anders.