Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.701
Omdat jullie zo aandringen dan.

Naamloos.jpg

Nu had ik er natuurlijk nog een panty onder aan, waardoor het al iets meer decent was, maar toch.
If you have it just show it.

• #112.702
Battery Low van de keukenweegschaal...
Op een feestdag.
Upside van deze downside, cheatmeal van deze week dan maar genomen.

• #112.703
Day from hell...
Om vijf uur deze ochtend uit mijn bed gebeld. Nadien natuurlijk niet meer kunnen slapen. Heb in totaal maar drie uurtjes slaap gehad. Dan een erg drukke dag gehad waardoor ik nauwelijks tijd heb genomen om fatsoenlijk te eten (enkel wat stukken fruit, pot kwark en lading oats). Vanavond in het naar huis rijden een grote "lichtflits" mogen waarnemen. Dat voorspelt dus weinig goeds. Ik kan me binnen enkele dagen wellicht aan een leuke brief verwachten :(
En dan nog wat andere onaangename dingetjes meegemaakt vandaag.
Oh well... ben nu te moe om er verder over te piekeren. Nu eerst eten!

Edit: en van trainen is natuurlijk vandaag al helemaal niets in huis gekomen

Laatst bewerkt:
  • #112.704
Day from hell...
Om vijf uur deze ochtend uit mijn bed gebeld. Nadien natuurlijk niet meer kunnen slapen. Heb in totaal maar drie uurtjes slaap gehad. Dan een erg drukke dag gehad waardoor ik nauwelijks tijd heb genomen om fatsoenlijk te eten (enkel wat stukken fruit, pot kwark en lading oats). Vanavond in het naar huis rijden een grote "lichtflits" mogen waarnemen. Dat voorspelt dus weinig goeds. Ik kan me binnen enkele dagen wellicht aan een leuke brief verwachten :(
Oh well... ben toch te moe om er verder over te piekeren. Nu eerst eten!
Migraine? Brief? Wazup Lienster

• #112.705
Day from hell...

Ah nog even volhouden. Zo lekker je bed in en morgen weer een nieuwe dag

• #112.706
Day from hell...
Oh well... ben toch te moe om er verder over te piekeren. Nu eerst eten!
Maar wel veel geld verdient, werken op een feestdag!
Met wat geluk quitte gedraaid.
Wel balen zo een dag.
Smakelijk alvast.

• #112.707
Migraine? Brief? Wazup Lienster
Nee. Ik verwacht me aan een serieuze boete... was ook helemaal afgeleid door alle kopzorgen...
Ah nog even volhouden. Zo lekker je bed in en morgen weer een nieuwe dag
Thanks :)! Ik denk niet dat morgen erger kan worden dan vandaag, dus let's hope for the best...
Maar wel veel geld verdient, werken op een feestdag!
Met wat geluk quitte gedraaid.
Wel balen zo een dag.
Smakelijk alvast.
Nee, zelfs dat niet. Van hot naar her gerend vandaag omwille van persoonlijke redenen (heb familie uit de nood geholpen). Vandaag voelde zeker niet aan als een feestdag. :(

• #112.708
Day from hell...

Edit: en van trainen is natuurlijk vandaag al helemaal niets in huis gekomen
Geen mealprep mee? Altijd een zakje nootjes meenemen ;)

Wel ruk van die boete... echt zo zonde geld... maar te hard rijden om zo snel mogelijk thuis te zijn .... met alle drukte is dat niet fijn.

Hoop dat t meevalt allemaal en dat je zo wat kan slapen. :kiss:

• #112.709
Geen mealprep mee? Altijd een zakje nootjes meenemen ;)

Wel ruk van die boete... echt zo zonde geld... maar te hard rijden om zo snel mogelijk thuis te zijn .... met alle drukte is dat niet fijn.

Hoop dat t meevalt allemaal en dat je zo wat kan slapen. :kiss:
Thanks maatje! :o

• #112.710
Grote ruimte voor een homegym in de nieuwe woning maar..... plafond is maar 208 cm hoog; De lat pull down van 218 cm hoog kan er niet staan. En ik was ook van plan een nieuw halfrack of powercage te kopen maar die zijn bijna allemaal te hoog... f**k.
Wall mounted rack lijkt me een goed idee maar er zijn er maar weinig die kleiner dan 210 cm hoog zijn. Ik ga een DIY'je moeten uitdokteren.

• #112.711
Grote ruimte voor een homegym in de nieuwe woning maar..... plafond is maar 208 cm hoog; De lat pull down van 218 cm hoog kan er niet staan. En ik was ook van plan een nieuw halfrack of powercage te kopen maar die zijn bijna allemaal te hoog... f**k.
Wall mounted rack lijkt me een goed idee maar er zijn er maar weinig die kleiner dan 210 cm hoog zijn. Ik ga een DIY'je moeten uitdokteren.

Ik zie een leuke uitdaging, laat het leven niet zomaar je dag verpesten @yasmine

optimism.jpg

• #112.712
lichte rugblessure opgelopen.
De 2e dag spierpijn vandaag van mijn legday en vandaag is het pijn het ergst:roflol:.
Kon eerst met moeite op de toilet zitten, maar vandaag voel ik zelfs als ik van de trap af wil lopen

• #112.714
Ja hoor, ben mij ID vanaf 28 Juli kwijt ogv. Gisteren een nieuwe besteld ivm Rabobank :). Kijk ik net via de PC op facebook en heb ik een DM van iemand die hem gevonden heeft. Bericht is van de 28ste. Sneu geld :(, voor al die,lieve belastingbetalers.

Je hebt er ook wel even over gedaan zeg!

• #112.716
Drank maakt meer kapot dan je lief is

Terug
Naar boven