XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #112.741
Alsof Bert dat mag bepalen.

• #112.748
fl**ker mijn shake beker om, waardoor halve liter melk +100gr havermout langs het schoenen rek ontploft dikke bende. te laat op het werk, dweilen zo vroeg in de ochtend.

per direct drama.

• #112.750
Buren hebben twee vogels erbij. Nou gelukkig hebben ze nooit geen overlast :o.

• #112.751
Vroeg of laat overkomt iedereen dit :roflol:
Dit overkwam mij vaak. in mijn sporttas, die beker ging van zelf open. Zat mijn handdoek, belt, polsbanden onder de plakkerige shake.

Die gratis bekers die je krijgt bij een aankoop bij XXL of bodyfit is echt niet van kwaliteit vind ik.

• #112.752
Dit overkwam mij vaak. in mijn sporttas, die beker ging van zelf open. Zat mijn handdoek, belt, polsbanden onder de plakkerige shake.

Die gratis bekers die je krijgt bij een aankoop bij XXL of bodyfit is echt troep vind ik.
Daarom nooit in je tas stoppen.
Volgende probleem?

• #112.753
Gewoon poeder in een boterhamzakje in die beker doen en pas mixen als je hem opdrinkt?

• #112.754

Die gratis bekers die je krijgt bij een aankoop bij XXL of bodyfit is echt niet van kwaliteit vind ik.

True. Zeker niet met die klik dopjes. Ik doe er altijd wat ducktape op en heb er geen last meer van. Xxl had ooit een beker met een draai dop, dat was ideaal.

• #112.755
Of gewoon oats met warm water (of melk) en bosvruchten en Whey nemen. Lekkerder en vult 10x beter.
Althans, vind ik; ieder z'n smaak.

Terug
Naar boven