Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Ja
Durf jij dat ook te zeggen als je zus naast je staat?
CockringWat was uw idee? ´´veilig´´ trainen?
Of rubberen ringen mijn coitus al niet erg genoeg verstoren?
fl**ker mijn shake beker om, waardoor halve liter melk +100gr havermout langs het schoenen rek ontploft dikke bende. te laat op het werk, dweilen zo vroeg in de ochtend.
per direct drama.

Dit overkwam mij vaak. in mijn sporttas, die beker ging van zelf open. Zat mijn handdoek, belt, polsbanden onder de plakkerige shake.
Daarom nooit in je tas stoppen.Dit overkwam mij vaak. in mijn sporttas, die beker ging van zelf open. Zat mijn handdoek, belt, polsbanden onder de plakkerige shake.
Die gratis bekers die je krijgt bij een aankoop bij XXL of bodyfit is echt troep vind ik.
Dit overkwam mij vaak. in mijn sporttas, die beker ging van zelf open. Zat mijn handdoek, belt, polsbanden onder de plakkerige shake.
Die gratis bekers die je krijgt bij een aankoop bij XXL of bodyfit is echt niet van kwaliteit vind ik.
Waterfles bij de gym vullen.Je waterfles die heeft gelekt en je handschoenen hierdoor nat zijn?

Waterfles bij de gym vullen.
Next?
Zat er een handtasje bij je handschoenen?![]()
Je waterfles die heeft gelekt en je handschoenen hierdoor nat zijn?

Dan je flesje los meenemen.Ik heb liever water van thuis? Nee, wel tuingereedschap.