Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom perse een macbook?Voor school volgend jaar MOET ik een macbook hebben, kut ding 1.
Vervolgens heb ik maar keuze uit 3 macbooks waarvan de prijs is: slecht 2700 - aanbevolen 3000 - goed 3300... Voor een fucking laptopje
Jij hebt toch een rijke vader?Voor school volgend jaar MOET ik een macbook hebben, kut ding 1.
Vervolgens heb ik maar keuze uit 3 macbooks waarvan de prijs is: slecht 2700 - aanbevolen 3000 - goed 3300... Voor een fucking laptopje
Onderwijskorting er al af gehaald?Voor school volgend jaar MOET ik een macbook hebben, kut ding 1.
Geen idee... Het is een kinda design richting dus zal daar beter op werken zeker?
Geld is op
Moet ie zijn huis Maar verkopen

Waarschijnlijl wel, stond gewoon op de site van de school zelf al..
De boot
grafische opleiding... dan is t niet zo vreemd.... bijbaantjeGeen idee... Het is een kinda design richting dus zal daar beter op werken zeker?

Ik heb nog een rijke moeder

Ja seg, 3k vind ik toch overdreven hoor... ook nog 1k inschrijvingsgeldgrafische opleiding... dan is t niet zo vreemd.... bijbaantje![]()
Valt t inschrijfgeld nog meeJa seg, 3k vind ik toch overdreven hoor... ook nog 1k inschrijvingsgeld

Zelfde als @Brutushakt rijke tatta
Het was 135 voor adobe, dat is dan wel dikke primaValt t inschrijfgeld nog mee
De macbook is ter compensatie
Het kan ook zo zijn dat er afspraken zijn met een leverancier en dat dan licenties van software die tijdens de opleiding worden gebruikt goedkoper (of gratis) zijn
Das dan wel nice

Seg merci he
Ik heb je bericht expres leuk gevonden zodat ik het niet leuk kan vinden.
Ik ontken alles.