MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.003
Nee, maar ik vond je huisdier meenemen in het vliegtuig en de problemen daaromheen we vallen onder ‘first world problems’.

In mijn wereld wel ja, iets met goed zorgen voor je diertjes. Ik ben blij dat je geen dieren hebt. Dat dier had dan ook een first world problem.

• #113.005
Nee, maar ik vond je huisdier meenemen in het vliegtuig en de problemen daaromheen we vallen onder ‘first world problems’.
Het ging om een kat met diabetes die ziek wordt wanneer ze niet 2x p/d een spuitje krijgt.

En mijn wasmachine én magnetron zijn kapot. :(

• #113.010
Uiteraardmoet je de verantwoordelijkheid nemen voor alle dieren (n kinderen) waar je verantwoordelijk voor bent.

Maar een beetje nuchterheid mag best.

• #113.012
Gewoon - karma van vano en hilli.

• #113.019
Uiteraardmoet je de verantwoordelijkheid nemen voor alle dieren (n kinderen) waar je verantwoordelijk voor bent.

Maar een beetje nuchterheid mag best.

Op welke manier overdrijft ze dan? Ze was op zoek naar een oplossing voor haar kat en die heeft ze nu gevonden. Natuurlijk kan ze niet op vakantie als er niemand bereid is om haar kat de medicatie te geven die de kat nodig heeft...of moet je het beestje dan maar laten creperen? @ThuggishRuggish: zip je lip

• #113.020
Blijkbaar had ik toch genoeg tijd in de voormiddag om ff naar de fitness te gaan, had t korter ingeschat. Vanavond dan maar :dunno:

Terug
Naar boven