- Waardering
- 1.981
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt zeker geen huisdieren? Ik hoop het tenminste van niet.![]()
Nee, maar ik vond je huisdier meenemen in het vliegtuig en de problemen daaromheen we vallen onder ‘first world problems’.
In mijn wereld wel ja, iets met goed zorgen voor je diertjes. Ik ben blij dat je geen dieren hebt. Dat dier had dan ook een first world problem.
Het ging om een kat met diabetes die ziek wordt wanneer ze niet 2x p/d een spuitje krijgt.Nee, maar ik vond je huisdier meenemen in het vliegtuig en de problemen daaromheen we vallen onder ‘first world problems’.

Helaas zien sommige mensen dat niet zoNiets overdreven aan. Als je een huisdier neemt komen daar verantwoordelijkheden bij.

...
Negatieve karma voor jouKan ze altijd nog in een zak met wat bakstenen in een kanaal gooien. Tyfusbeesten zijn het.
...Uiteraardmoet je de verantwoordelijkheid nemen voor alle dieren (n kinderen) waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar een beetje nuchterheid mag best.
En nu ook van Bubsie

Ongesteld ofzo? Bubsie

.
.Ja, wats kebeurt thuggy?!
Niets beetje stoken. Het is immers VRIJDAG.
Uiteraardmoet je de verantwoordelijkheid nemen voor alle dieren (n kinderen) waar je verantwoordelijk voor bent.
Maar een beetje nuchterheid mag best.