MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.041
@MrDroeftoeter , @wovano , @mat , @Sanca Magni , @Arminius ik hoop dat jullie nog kunnen slapen na jullie aanval op m'n profiel.
Screenshot_2019-08-23-18-02-24-095_com.myfitnesspal.android.png

• #113.048
Voor school volgend jaar MOET ik een macbook hebben, kut ding 1.
Vervolgens heb ik maar keuze uit 3 macbooks waarvan de prijs is: slecht 2700 - aanbevolen 3000 - goed 3300... Voor een fucking laptopje
Waarom? De meeste leerlingen volgens mijn kennis hadden ze er niks aan want het school werkte met Windows en volgensmij ondersteunt Apple geen Microsoft, word, dat soort dingen.. of heb ik het verkeerd?

• #113.049
Waarom? De meeste leerlingen volgens mijn kennis hadden ze er niks aan want het school werkte met Windows en volgensmij ondersteunt Apple geen Microsoft, word, dat soort dingen.. of heb ik het verkeerd?
Geen idee, waarschijnlijk zijn de school allemaal linkse rakkers die design prefereren boven performance. Ik weet wel dat de meeste mensen die in de design sector zitten met Apple werken, dus zal ook wel zijn redenen hebben. We zullen het wel zien.

• #113.050
Geen idee, waarschijnlijk zijn de school allemaal linkse rakkers die design prefereren boven performance. Ik weet wel dat de meeste mensen die in de design sector zitten met Apple werken, dus zal ook wel zijn redenen hebben. We zullen het wel zien.

Dat lijkt mij geen legitieme reden.

• #113.052
Apple is het geld niet eens waard voor schoolopdrachten vind ik. Voor school is Asus prima vind ik.

Terug
Naar boven