AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.102
Sterkte @Claire , op zulke dagen kan je jezelf inderdaad maar gewoon bezighouden met andere dingen...

• #113.103
Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken :mad:
Tijd om wat stompen uit te delen!

Nee echt, het is ver te zoeken respect blijkbaar...
Hopelijk vinden ze de dader(s)!

• #113.104
na 4/5 maanden gestopt te zijn vandaag na een bizar drukke en chaotische werkdag weer een paar keer gerookt. voelde me erna wel weer beter en shit happens, morgen weer een dag zonder toch??
Beter neem je een jointje om te relaxen. ;)
Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken :mad:
Pff, balen. All-risk verzekerd?
In b4 "Woeste Belg met sixpack ramt verkeersborden in reet van vernielzuchtige jongeren."
Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.
Sterkte. :aai:
Ik ben zelf erg tevreden met Adidas Powerlifters, maar het is erg persoonlijk en ook wat je fijn vindt qua heel height. In de aanbieding kopen loont en ik zou ook even internet checken of de prijs in de Outlet gunstig is.

• #113.107
Kermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen :mad:

• #113.109
  • #113.111
  • #113.113
Kermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen :mad:

fefefef.jpg

• #113.114
@ThuggishRuggish die mij een privé bericht stuurt om het goed te maken omdat hij ons conflict op zijn manier niet meer aan kan.

Vervolgens gaat hij weer dood leuk door met mij weer -min karma geven.

• #113.115
En dan moet jij huilie huilie doen?

• #113.117
80A1C45F-4817-494E-8255-10AC8A41393D.png

Terug
Naar boven