Gelukkig maar inderdaad!Veel sterkte @Claire
Gelukkig valt het mee, ze hadden uit preventie plasieke borden gezet ipv ijzeren...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig maar inderdaad!Veel sterkte @Claire
Gelukkig valt het mee, ze hadden uit preventie plasieke borden gezet ipv ijzeren...
Tijd om wat stompen uit te delen!Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken![]()
Beter neem je een jointje om te relaxen.na 4/5 maanden gestopt te zijn vandaag na een bizar drukke en chaotische werkdag weer een paar keer gerookt. voelde me erna wel weer beter en shit happens, morgen weer een dag zonder toch??

Pff, balen. All-risk verzekerd?Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken![]()
Sterkte.Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.

SterkteVandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.
die tel ik maar niet mee
Ben toch het meest fan van puur draaien
Moet je maar wat meer cardio doen! Is ook nog goed voor je contestKermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen![]()
En iets verderop zaten ze achter een muurtje te lachen omdat jij je hoofd naar buiten stakKermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen![]()
Negatieve karma uitdelen. Het leek zo onschuldig.Kermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen![]()
Met het vuur in mijn ogen en schuim op de lippenEn iets verderop zaten ze achter een muurtje te lachen omdat jij je hoofd naar buiten stak

Kermisgangers kwamen juist aan mijn bel trekken en ik ben naar de deur gevlogen, helaas te laat om nog iemand te zien om dan te kunnen snappen![]()
@ThuggishRuggish die mij een privé bericht stuurt om het goed te maken omdat hij ons conflict op zijn manier niet meer aan kan.
Vervolgens gaat hij weer dood leuk door met mij weer -min karma geven.
Het is middagpauze he