- Waardering
- 22.485
Drugs is illegaal.Wanneer stap je nou eens over naar #teamdrugs, het is veel mooier hierzo.
Althans in Vlaanderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drugs is illegaal.Wanneer stap je nou eens over naar #teamdrugs, het is veel mooier hierzo.
Hier mag je ook wat wiet hebben en alcohol is ook beetje drugs en ketamine kan ook. What's the problem?
Zegt hij op een bodybuilding forum.

Moet je maar niet in Vlaanderen wonen.
True natural bodybuilding.
Je hebt geluk

Zelf nog luidruchtiger zijn ;d
Tijd om eens aan de deur te gaan en te vragen of het wat zachter kan.
Gewoon de politie direct bellen, ook de irritante uithangenTijd om eens aan de deur te gaan en te vragen of het wat zachter kan.

Praten is een betere oplossingGewoon de politie direct bellen, ook de irritante uithangen![]()
Tijd om eens aan de deur te gaan en te vragen of het wat zachter kan.
Gewoon de politie direct bellen, ook de irritante uithangen![]()
Bedankt allemaal voor het meedenken!

Ik leef met je mee piraat. Nachtlawaai is één zaak maar als ze je eigendom beginnen te vernietigen, dat is toch wel next level!Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken![]()

Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken![]()
En toch mis je hem nog steeds nietwaar, (ondanks de omstandigheden toen)Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.
veel ervaringsdeskundigen hier met die schoenenSterkte Claire! Zo een dag is allicht erg moeilijk... je kan hem gedenken door mooie herinneringen op te roepen...Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.

Gelukkig valt het mee, ze hadden uit preventie plasieke borden gezet ipv ijzeren...Ik leef met je mee piraat. Nachtlawaai is één zaak maar als ze je eigendom beginnen te vernietigen, dat is toch wel next level!
Heb je schade aan je wagen?