AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.083
Zegt hij op een bodybuilding forum. :o:o:o

giphy.gif

• #113.087
Mijn buren. Luidruchtig as always. :mad:

• #113.092
na 4/5 maanden gestopt te zijn vandaag na een bizar drukke en chaotische werkdag weer een paar keer gerookt. voelde me erna wel weer beter en shit happens, morgen weer een dag zonder toch??

• #113.093
Zelf nog luidruchtiger zijn ;d
Tijd om eens aan de deur te gaan en te vragen of het wat zachter kan.
Gewoon de politie direct bellen, ook de irritante uithangen :trollface:
Praten is een betere oplossing
Bedankt allemaal voor het meedenken! :o
Het viel uiteindelijk nog redelijk goed mee. Ze waren weliswaar behoorlijk boven hun theewater en nogal luidruchtig maar de geluidsoverlast is dan uiteindelijk toch op een min of meer aanvaardbaar uur opgehouden. Ik ben niet iemand die snel gaat klagen (en ben ook, eerlijk is eerlijk, geen held in die dingen).
Ik vermoed trouwens dat ze hiernaast nog aan het bekomen zijn, want het is hier zalig stil nu :)

• #113.094
Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken :mad:

• #113.095
Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.

• #113.096
Kermis in het dorp... bijna de hele week parkeerverbod in het hele dorp en nachtlawaai.
Het bellektrek en lawaai om 02u00 kan ik mee leven maar dat ze verkeersborden op de auto's hebben gegooid (ook de mijne!) en de stroomkasten uit de grond hebben gestampt heeft god***domme niets met kermis te maken :mad:
Ik leef met je mee piraat. Nachtlawaai is één zaak maar als ze je eigendom beginnen te vernietigen, dat is toch wel next level! :mad:
Heb je schade aan je wagen?

• #113.097

Limburg de gekste

• #113.098
Vandaag is mijn vader 25 jaar overleden, blijft een rotdag. Mezelf maar opvrolijken door naar de outlet te gaan: op jacht naar powerlifting shoes.
En toch mis je hem nog steeds nietwaar, (ondanks de omstandigheden toen) :( veel ervaringsdeskundigen hier met die schoenen

• #113.099
Sterkte Claire! Zo een dag is allicht erg moeilijk... je kan hem gedenken door mooie herinneringen op te roepen...
En probeer je gedachten wat te verzetten inderdaad. Shop until you drop :)

• #113.100
Terug
Naar boven