XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.121
80A1C45F-4817-494E-8255-10AC8A41393D.png
Heb je geen Wi-Fi in de inrichting waar jij zit?

• #113.122
Vandaag en donderdag vrij van het werk. Vanmorgen mijn baas geappt (of hoe schrijf je dat) of ik morgen ook verlof kan opzetten, bericht is gelezen maar ik heb geen antwoord gekregen :fuu:

• #113.126
Heb je geen Wi-Fi in de inrichting waar jij zit?

Nee, ik heb gewoon een onbeperktbundel omdat ik werk. Ik kan mij dat veroorloven, als jij wat meer dagen zou werken zou je dat misschien ook kunnen doen en hoef je niet meer de hele dag op de WiFi van je papa en mama.

• #113.127
Vandaag en donderdag vrij van het werk. Vanmorgen mijn baas geappt (of hoe schrijf je dat) of ik morgen ook verlof kan opzetten, bericht is gelezen maar ik heb geen antwoord gekregen :fuu:

Dien maar klacht in wegens pest gedrag.
Opzettelijk niet reageren, de man heeft vast een doodswens.
#dbbknokploeg

• #113.128
Nee, ik heb gewoon een onbeperktbundel omdat ik werk. Ik kan mij dat veroorloven, als jij wat meer dagen zou werken zou je dat misschien ook kunnen doen en hoef je niet meer de hele dag op de WiFi van je papa en mama.
één mcflurry alsjeblieft

• #113.129
Hij is alleen nog van de schoonmaak en afruim.

• #113.130

b*ch please.... heb mijn eigen woning eigen Wi-Fi. Jij bent vast een pauper die huursubsidie heeft omdat je niets kan.

• #113.134
  • #113.138
Screenshot_20190826_165839_com.brytonsport.barringer.jpg

Slechtste keuze ooit, strafcardio met dit weer :(
Na 50km, 15km over een dijk in de volle zon.
Na 100km constant het gevoel dat ik elk koment over m'n nek kan gaan.
20x verkeerd gereden omdat Google Maps meerdere keren een knik in de weg als links rechts aangeeft waarbij ik met m'n goede gedrag linksaf sloeg om even later weer om te moeten draaien :schoot:

• #113.139

Hoe jong ben je eigenlijk?

• #113.140

Nasty maar zeker een lang genoege duim voor de hookgrip.

Terug
Naar boven