ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Heb je geen Wi-Fi in de inrichting waar jij zit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je geen Wi-Fi in de inrichting waar jij zit?
......hij heeft geen vervanger (gevonden) dusssss

Is toch wel iemand te vinden die iets kapot kan maken?

Is toch wel iemand te vinden die NOG MEER kapot kan maken?![]()

Vandaag en donderdag vrij van het werk. Vanmorgen mijn baas geappt (of hoe schrijf je dat) of ik morgen ook verlof kan opzetten, bericht is gelezen maar ik heb geen antwoord gekregen![]()
één mcflurry alsjeblieftNee, ik heb gewoon een onbeperktbundel omdat ik werk. Ik kan mij dat veroorloven, als jij wat meer dagen zou werken zou je dat misschien ook kunnen doen en hoef je niet meer de hele dag op de WiFi van je papa en mama.
Nee, ik heb gewoon een onbeperktbundel omdat ik werk. Ik kan mij dat veroorloven, als jij wat meer dagen zou werken zou je dat misschien ook kunnen doen en hoef je niet meer de hele dag op de WiFi van je papa en mama.

Is niet zo moeilijk hoor. Ik doe mij dan wel dom voor maar dat ben ik ook.

b*ch please.... heb mijn eigen woning eigen Wi-Fi. Jij bent vast een pauper die huursubsidie heeft omdat je niets kan.
Morgen toch een dag verlofVandaag en donderdag vrij van het werk. Vanmorgen mijn baas geappt (of hoe schrijf je dat) of ik morgen ook verlof kan opzetten, bericht is gelezen maar ik heb geen antwoord gekregen![]()

de zon schijt ook voor jou...ja daar wordt je bruin van

is die r*tard nog steeds bezig ?

Nee, ik heb gewoon een onbeperktbundel omdat ik werk. Ik kan mij dat veroorloven, als jij wat meer dagen zou werken zou je dat misschien ook kunnen doen en hoef je niet meer de hele dag op de WiFi van je papa en mama.