XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.381
Dat het uiten om jezelf gaat. Zoals heel vaak met mensen. Het opportunistische zit diep gebakken in het menselijk DNA dus het is niet goed of fout. Ik verwonder mij slechts. Ook al doe ik er zelf ook aan mee. Maar ik ga hierbij misschien uit dat velen deze zelfreflectie hebben maar dat kan ik mis hebben. Dan is het het meer een spel noemen wellicht te sterk verwoord.

• #113.382
Klink ik overigens enigszins cynisch? :roflol: Ach ja.

• #113.383
Klink ik overigens enigszins cynisch? :roflol: Ach ja.

op de radio gehoord ,mensen (inclusief de SJW BNN Vara dj ) die dagenlang van slag zijn geweest toen David Bowie overleed :roflol:,

wat ga je dan doen als je kanarie doodgaat ,de GGZ bellen voor een spoedopname ?

• #113.384
op de radio gehoord ,mensen (inclusief de SJW BNN Vara dj ) die dagenlang van slag zijn geweest toen David Bowie overleed :roflol:,

wat ga je dan doen als je kanarie doodgaat ,de GGZ bellen voor een spoedopname ?
Voor mij in dezelfde cat. aandachtzoekende lieden die je ook tegen kan komen in de hoek waar mededelingen gedaan worden aan de omgeving wanneer zelfmoord geprobeerd (dit is al een duidelijk signaal) gaat worden. Koop een lolly als zoethoudertje denk ik dan, veel praktischer.

• #113.385

Ik kan wel janken! :sad:

• #113.386
Verpest is mijn dag er niet door maar wel moment van onbegrip ..

Begrijp me niet verkeerd maar ook hier op DBB zijn sommige dames niet al te groot en Verschillen niet veel in gewicht met Tamara , maar de dames hier zien er stukken beter en vooral gezonder uit ..

Hoe kun je “ trots “ op jezelf zijn als je kampt met een eetstoornis en je coach je notabene nog lager wil hebben ..

C82715CC-8B26-4E88-88F8-3CDD8EE7B8C5.png

• #113.387

Begrijp me niet verkeerd maar ook hier op DBB zijn sommige dames niet al te groot en Verschillen niet veel in gewicht met Tamara , maar de dames hier zien er stukken beter en vooral gezonder uit ..

Hoe kun je “ trots “ op jezelf zijn als je kampt met een eetstoornis en je coach je notabene nog lager wil hebben ..

Even gekeken en weet nog steeds niet wie het is. Een of ander gekkie dat personal trainer geworden is en obsessief bezig lijkt met gewicht verliezen.

• #113.389
Tja, ik vind het altijd zo dubbel, als ze 2 procent meer vet heeft, dan is het ineens geweldig.

• #113.390

Van 46,9 kg vvm naar 45,5 kg vvm.
RIP spiermassa.

• #113.391

En de shredded mannen dan? :o

• #113.393
Ik word hier echt een beetje bang van. Er is een tijdje een yt’er geweest die ook zo extreem onder vuur lag en na 6 jaar pas er wat aan gedaan heeft volgens mij. Zulke praktijken moet je echt niet aanmoedigen.

(Over shredded mannen: zulke percentages zijn bij mannen nog minder ‘heftig’ dan bij vrouwen. Ons vetpercentage ligt wat hoger op de ‘normale’ grens. 10% is echt verre van gezond.)

• #113.395
Ik word hier echt een beetje bang van. Er is een tijdje een yt’er geweest die ook zo extreem onder vuur lag en na 6 jaar pas er wat aan gedaan heeft volgens mij. Zulke praktijken moet je echt niet aanmoedigen.

(Over shredded mannen: zulke percentages zijn bij mannen nog minder ‘heftig’ dan bij vrouwen. Ons vetpercentage ligt wat hoger op de ‘normale’ grens. 10% is echt verre van gezond.)

Ja, essential fat percentage van vrouwen is +-10% zijn. Is ook gewoon potentieel levensgevaarlijk wat ze doet.
En waarvoor? Ze gaat niet eens on stage.

I mean zie;
img_20181223_070520.459076.jpg

Hoe kan je als, haar coach zijnde, dit toelaten en er niet tegenin gaan. Zou bijna strafbaar moeten zijn.
Wil overigens niet bashen op iemands figuur, alleen dit soort dingen.. tja.

Ze komt hier wel vaker en we proberen haar telkens een wake-up call te geven.
Het ging een tijd goed, echter nu dus weer in de extreme afval-fase.....

• #113.398
Ja, essential fat percentage van vrouwen is +-10% zijn. Is ook gewoon potentieel levensgevaarlijk wat ze doet.
En waarvoor? Ze gaat niet eens on stage.

I mean zie;
img_20181223_070520.459076.jpg

Hoe kan je als, haar coach zijnde, dit toelaten en er niet tegenin gaan. Zou bijna strafbaar moeten zijn.
Wil overigens niet bashen op iemands figuur, alleen dit soort dingen.. tja.

Ze komt hier wel vaker en we proberen haar telkens een wake-up call te geven.
Het ging een tijd goed, echter nu dus weer in de extreme afval-fase.....
De t*ring. En al d'r reacties zijn ook zo mooi positief :o

Terug
Naar boven