Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.421
  • #113.422
Screenshot_20190901-160807_Chrome.jpg
?????????

moet euthanasie zijn en ik wil mijn 15 k karma terug , -1 was de bedoeling :mad:

• #113.423
Gaan borrelen met vrienden en dan uit moeten leggen waarom je geen alcohol drinkt. Hou toch op.

• #113.427
  • #113.430
Ben je een chineesje ofzo? Welke blanke werkt er nu nog in een fabriek...
Wat is dat nu weer voor idiote opmerking?

In Nederland zijn nog voldoende productie banen, vaak in hoogwaardige sectoren.

Sowieso waardeer ik iedereen die gewoon werkt voor zijn geld in plaats van zijn handje op te houden!

• #113.431
Wat is dat nu weer voor idiote opmerking?

In Nederland zijn nog voldoende productie banen, vaak in hoogwaardige sectoren.

Sowieso waardeer ik iedereen die gewoon werkt voor zijn geld in plaats van zijn handje op te houden!
19cd34a3e5e1d79ea98fcc0915a79547.png

• #113.435

Ik heb; vrachtwagen trailers schoongemaakt, geschuurd, roestvrij gemaakt en geverfd. Tomaten geplukt en ander groentenspul. Ik heb kranten en folders rondgebracht, vakken gevuld. Afwassen, kok, bediening in de horeca. Verhuizer. Sorteren van archieven (dodelijk saai). Orderpicken. Productiewerk in een kleine voedingsmiddelenfabriek. Codes controleren van ingescande enquêtes. Abonnementen verkopen. Barman op een festival. Vuilnisman in de zomervakantie, campingmanager in de zomer ergens in Italië.

Het meest heb ik in de horeca gewerkt, van plees poetsen op zaterdagavond, tot in pak champagne schenken in skyboxen. Werken op bruiloften en bedrijfsfeestjes, maar ook barman in een club, kok in een lunchroom, barman op festivals, alles er tussenin.

En het was bijna altijd leuk. Gekke dingen meegemaakt. Maar het verdiende meestal nauwelijks, ik denk dat ik meer bijbaantjes had dan ik studeerde. Want ouders konden ook niet alles voor me betalen. Mooie tijden waren het! Nu gelukkig allemaal wat beter geregeld. Ik zou het nu rente zwaar hebben met horecawerk van 10 u tot 2 in de nacht. Toen gingen we daarna nog stappen.

Ben waarschijnlijk nog we wat dingen vergeten ook. Ik deed elk werk dat ik kon krijgen, daar kwam het op neer.

• #113.436
Zoek de fout (of goed?)

• #113.439
Wie het niet opvalt heeft het gewoon teveel gezien of gedaan (of is nu bezig).

Terug
Naar boven