- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ochtendstond heeft goud in de mond... althans, zo zegt men...Om 3u45 wakker gebeld door een klant waar de database down is.
Gelukkig terug up and running gekregen, maar of het nu de moeite is om terug in bed te kruipen...
Meestal niet. Wanneer gebeld kunnen worden in de nacht in principe losstaat van werk overdag. Tenzij het echt een behoorlijk probleem was waar je een aantal uren mee bezig bent geweest.dan kan/mag je vandaag misschien ook wat vroeger stoppen met werken.
Ochtendstond heeft goud in de mond... althans, zo zegt men...
On the bright side, dan kan/mag je vandaag misschien ook wat vroeger stoppen met werken.
.Ja dat begrijp ik wel en ik denk inderdaad niet dat dit geldt als “werktijd”, maar daar doelde ik eigenlijk ook niet op.Meestal niet. Wanneer gebeld kunnen worden in de nacht in principe losstaat van werk overdag. Tenzij het echt een behoorlijk probleem was waar je een aantal uren mee bezig bent geweest.

Je was me een paar seconden voor met antwoorden!Nee, toch niet.
Zoals @Roethof zegt staat wachtdienst los van de gewone shift.
Hoewel ze daar bij ons wel flexibel in kunnen zijn, maar ik werk toch thuis vandaag dus overleef het wel.

Ja dat begrijp ik wel en ik denk inderdaad niet dat dit geldt als “werktijd”, maar daar doelde ik eigenlijk ook niet op.
Ik neem aan dat Bubs niet meer terug gaan slapen is, maar gewoon meteen naar haar werk is vertrokken. En zodoende erg vroeg toegekomen is op kantoor. En dus ook vroeg gestart met werken. @Bubs enlighten us!![]()
.Is na de nacht alleen maar erger geworden, kan geen eens een volle teug adem meer halen.Heb echt belachelijke steken in m'n sternum sinds m'n dips vandaag. Krampeer echt van de pijn, niet normaal. Nooit last van gehad...
Sporten, never again.Is na de nacht alleen maar erger geworden, kan geen eens een volle teug adem meer halen.
Wtf is ditSporten, never again.
Als je hersteld bent, goed op je vorm letten. Niet te diep gaan, schouders naar achter houden en ellebogen niet flaren. Heb hetzelfde als ik daar niet op let, met nog pijn aan m'n sleutelbeen erbij.Is na de nacht alleen maar erger geworden, kan geen eens een volle teug adem meer halen.
Wtf is ditSporten, never again.
Dedication is zijn puurste vorm!Om 5u45 had ik de administratie afgerond, en ben inderdaad niet meer in bed gekropen.
Ik weet van mezelf dat ik dan enkel nog wat draai, mogelijks mijn vriend wakker maak en erna nog extra brak ben.
In plaats daarvan ben ik maar 10km gaan lopen.

Nou, nee... Gewoon een doorsnee vrouw.

Het is jouw verantwoordelijkheid om anderen geen deelgenoot te maken van eventuele negatieve gevolgen die jouw keuze met zich meebrengt.Gestopt met roken- Dag 2
valt mee
Fingers crossed.
Humeur is wel verpest, jezus ik ben echt heel erg vals hahahaha![]()
Gestopt met roken- Dag 2
valt mee
Fingers crossed.
Humeur is wel verpest, jezus ik ben echt heel erg vals hahahaha![]()

Het is jouw verantwoordelijkheid om anderen geen deelgenoot te maken van eventuele negatieve gevolgen die jouw keuze met zich meebrengt.
Succes, je kan het.
Het kan, maar is tegen de natuur in.