- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Vliegen met de duiven, wie droomt er nou niet van?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vliegen met de duiven, wie droomt er nou niet van?

Nou je bent 18 en Belg dus ik dacht serieus dat je het meende.Het was meer een grapje :') Ik wou weten hoe je duiven melkt. Voor melk dan.
Dit: Mijn droom om dit weekend stoofvlees met frietjes te eten werd in flarden gescheurd door een simpele sms.
Omdat mijn partner vroeg om samen koffiekoeken te eten dit weekend als cheatmeal.Dit: Mijn droom om dit weekend stoofvlees met frietjes te eten werd in flarden gescheurd door een simpele sms.
Waarom is je droom aan flarden?
Gelukkig hebben we daarvoor jou nog op dit forum. Ik spuit nog steeds ieder weekend.
Op een vraag kun je ook 'nee' antwoorden.Omdat mijn partner vroeg om samen koffiekoeken te eten dit weekend als cheatmeal.
En het zal dat worden in de plaats van stoofvlees met frietjes, salade, tomaat, een toefje mayonaise en een lekkere pint.
Wat een cuck ben je toch ook.Omdat mijn partner vroeg om samen koffiekoeken te eten dit weekend als cheatmeal.
En het zal dat worden in de plaats van stoofvlees met frietjes, salade, tomaat, een toefje mayonaise en een lekkere pint.
Zeker, maar wou na deze toch wel stressvolle week voor haar, geenszins een koffiekoek ontzeggen.
Ook op zondag?Gelukkig hebben we daarvoor jou nog op dit forum. Ik spuit nog steeds ieder weekend.
Ik heb nog een paar bakjes stoofvlees in de vriezer, kom maar af.Mijn droom om dit weekend stoofvlees met frietjes te eten werd in flarden gescheurd door een simpele sms.
Cheatmeal koffiekoeken, ontbijt dit weekend.
Heb dit moeten googlen.
Dorpsstraat 101 *Miep* *Miep*Ik heb nog een paar bakjes stoofvlees in de vriezer, kom maar af.
Ik heb hier ook een dorpsstraat 101, in welke provincie woon je?
Ik heb hier ook een dorpsstraat 101, in welke provincie woon je?
Oh niet die
Lijkt van samson & gertZijn m'n huisgenoten.
Ben jij Madeleineke?
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet. "