AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.541
  • #113.546
Wat mij betreft is het duidelijk. Sanca heeft de meeste progressie gemaakt dus hij wint de contest.

Akkoord.
Met dezelfde onderbouwing.

Eens dat @Sanca Magni de meeste progressie gemaakt heeft, en natuurlijk veel respect in de situatie omtrent de progressie.
Echter weegt bij mij wel weer mee dat @Skatermarvin jaar in-jaar uit altijd gigantisch dedicated aan de contests meedoet, en voor een bijna-true natty ook een sterk fysiek heeft.
Daar hing voor mij uiteindelijk de twijfel.

• #113.547
Eens dat @Sanca Magni de meeste progressie gemaakt heeft, en natuurlijk veel respect in de situatie omtrent de progressie.
Echter weegt bij mij wel weer mee dat @Skatermarvin jaar in-jaar uit altijd gigantisch dedicated aan de contests meedoet, en voor een bijna-true natty ook een sterk fysiek heeft.
Daar hing voor mij uiteindelijk de twijfel.
Zeker begrijpelijk!
Ook @Guido32 was voor mij zeker een zeer goede shape...

• #113.551
  • #113.552
  • #113.555
  • #113.556
:roflol: Komt er dan eindelijk wat begrip voor mijn jaarlijkse gezeik?

• #113.557
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk?

• #113.558
Tot wanneer kan er gestemd worden eigenlijk?

Even voor je opgezocht in een ander topic: "de stemming duurt precies 7 dagen". Ik denk dat stemmen mogelijk was vanaf vorige zaterdagavond. Dus Ik vermoed dat stemmen mogelijk zal zijn tem volgende zaterdag. Maar ben niet helemaal zeker... @bodybuilding.nl : jij weet vast en zeker het juiste antwoord hierop!

• #113.559
:roflol: Komt er dan eindelijk wat begrip voor mijn jaarlijkse gezeik?
Je kunt je waarschijnlijk wel voorstellen dat ik er alleen maar gefrustreerd door raak :P
Heb al 27 keer spijt gehad van mijn full body shave en spraytan.

De competitiegeest zit duidelijk nog diep geworteld bij me :roflol:

Terug
Naar boven