- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als iemand zonder doorzettingsvermogen en met een ***instelling met je mee wilt trainen, moet je gewoon beginnen met een oefening met dropsets en partials waarbij je zo stuk gaat dat je partner na één oefening de handdoek in de ring gooit. Of gewoon je eigen ding doen en zeggen dat ie niet moet spotten (of pas moet helpen als JIJ een seintje geeft en niet eerder).Vroegere gymbuddy* die gewoon ff beslist dat hij meedoet met mijn workout...
*Ohja en waarom t verpest; hij pushet niet door, spot slecht (ookal leg ik het uit), als hij spot nodig heeft pusht hij zelf niet meer door (ik kan geen 50kg bicep curlen..) en nog veeeel meer![]()
Je kan het nog omdraaien snotneus haha congratz!!

Ik heb al gezegd dat ik anders ga trainen (powerlift gericht), zijn doel is afvallen maar kent niks van fitness dus doet ie maar gewoon mee. Hij denkt dat mijn opwarming met buikspieren voor buikvet te verbranden is.Als iemand zonder doorzettingsvermogen en met een ***instelling met je mee wilt trainen, moet je gewoon beginnen met een oefening met dropsets en partials waarbij je zo stuk gaat dat je partner na één oefening de handdoek in de ring gooit. Of gewoon je eigen ding doen en zeggen dat ie niet moet spotten (of pas moet helpen als JIJ een seintje geeft en niet eerder).
Feestje!
En de test ineens ook!
Waar zit je weer met je gedachten.
Hij denkt aan Bert natuurlijk, aan wie anders?
Aan alle mannen hier met gyno?

Ik heb al gezegd dat ik anders ga trainen (powerlift gericht), zijn doel is afvallen maar kent niks van fitness dus doet ie maar gewoon mee. Hij denkt dat mijn opwarming met buikspieren voor buikvet te verbranden is.
Ookal zeg ik; niet spotten pas als ik naar onder ga, hij gaat toch die bar vastpakken als ik ff stil hang... Gelukkig is het bijna school en train ik ergens anders
Ohja en over tot failure trainen, dat heb ik allemaal al gedaan... Als ik bv een gekke oefening voor kuiten wil doen (bv 15 reps na de 4e set) gaat ie gewoon ff pauzeren voor 10 seconden
Namen aub.
Neen... ik heb al gezegd dat ie zn kcal eens moet bijhouden, ik heb een speciaal trainingsschema voor m gemaakt met cardio, goeie compounds etc... Doet ie allemaal nietMaar als hij zo weinig ervan af weet, dan is het toch leuk om hem nieuwe dingen te leren?
Ik zie dat dan altijd een beetje als een uitdaging. vers vlees om te indoctrineren in de fitness
Of is het z'n eigenwijs type?
Dat is voor mijn prive, sorry.
Als je ecto bent kan je dit best doenNeen... ik heb al gezegd dat ie zn kcal eens moet bijhouden, ik heb een speciaal trainingsschema voor m gemaakt met cardio, goeie compounds etc... Doet ie allemaal niet
Wss drinkt ie elke dag n liter volle chocomelk en cola fz
Neen... ik heb al gezegd dat ie zn kcal eens moet bijhouden, ik heb een speciaal trainingsschema voor m gemaakt met cardio, goeie compounds etc... Doet ie allemaal niet
Wss drinkt ie elke dag n liter volle chocomelk en cola fz

Ik drink ook chocomelk, om gemakkelijk wat kcal bij te hebben (is 150kcal per tas ofzo) maar als je wilt afvallen zijn dat wel de kcal die je makkelijk kan vermijden...