Intussen toe aan de cheatmeal IP (koffiekoeken, geen stoofvlees
)?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Intussen toe aan de cheatmeal IP (koffiekoeken, geen stoofvlees
)?Morgen!Intussen toe aan de cheatmeal IP (koffiekoeken, geen stoofvlees)?
kafekoekn
En ik durf niet zeggen: ga alleen fitnessen want ik heb andere doelen... Voor die tiental dagen nog is het niet nodig om ruzie te maken, maar het stoort wel enormSorry ik zal stoppen.Degene die met mij wou trainen, maar ik niet met hem zit mij te spammen met vraagtekens of ik ging fitnessen...
Pls, als je wil fitness ga dan gewoon ipv mij lastig te vallenEn ik durf niet zeggen: ga alleen fitnessen want ik heb andere doelen... Voor die tiental dagen nog is het niet nodig om ruzie te maken, maar het stoort wel enorm
ja geeft niks, maar geen pb's meer sturen. Stuur in het vervolg een brief, dan kan ik zeggen dat ie niet toegekomen is
Geef ik er wel een kusje op met lippenstift. ,ja geeft niks, maar geen pb's meer sturen. Stuur in het vervolg een brief, dan kan ik zeggen dat ie niet toegekomen is

heel lief

Een slaperig man zwarte koffie aangeboden omdat hij vermoeid uitzag en dat nam ie ook aan.
Hij zei geen dankjewel.
Een vrouw liep weg met haar babywieg liet ze een speentje vallen van haar baby, raapte ik op en gaf aan haar terug.
Zei ze geen dankjewel.

Dankjewel DreamyVandaag niet trainen. Niet zo lekker gepland vandaagbalen.
Is de kapper Nederlands?Ga ik naar de kapper, kom ik thuis, is de voorkant volledig scheef. Heb t zelf maar bijgewerkt, gelukkig heb ik een beetje ervaring...
Maarja, voor 13 euro moet je niet veel verwachten tegenwoordig![]()