Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #113.664
Fuckmekoeken.

• #113.665
Kaffiecucken... Wut else..........

• #113.666
Vandaag trainen, hard mijn best gedaan. Dus ik wil als beloning lekker even de sauna in. Zijn ze hem vanochtend vergeten aan te zetten :mad:

Morgen extra spierpijn en overmorgen nog meer :(

• #113.667
Kafirkoeken?

• #113.669
Degene die met mij wou trainen, maar ik niet met hem zit mij te spammen met vraagtekens of ik ging fitnessen...
Pls, als je wil fitness ga dan gewoon ipv mij lastig te vallen :mad: En ik durf niet zeggen: ga alleen fitnessen want ik heb andere doelen... Voor die tiental dagen nog is het niet nodig om ruzie te maken, maar het stoort wel enorm

• #113.670
Degene die met mij wou trainen, maar ik niet met hem zit mij te spammen met vraagtekens of ik ging fitnessen...
Pls, als je wil fitness ga dan gewoon ipv mij lastig te vallen :mad: En ik durf niet zeggen: ga alleen fitnessen want ik heb andere doelen... Voor die tiental dagen nog is het niet nodig om ruzie te maken, maar het stoort wel enorm
Sorry ik zal stoppen.

• #113.674
In de lunch garden aan het eten, komt er een man kletsnat met een helm, regenpak... die niet echt iets snapt. Na veel getreuzel heeft ie eten gekocht om mee te nemen. Hij kreeg er gewoon geen bestek erbij... Ik voelde zn traanogen gewoon.
Geef hem gewoon een fucking vork... kan ik wel boos om worden

• #113.675
Een slaperig man zwarte koffie aangeboden omdat hij vermoeid uitzag en dat nam ie ook aan.

Hij zei geen dankjewel.

Een vrouw liep weg met haar babywieg liet ze een speentje vallen van haar baby, raapte ik op en gaf aan haar terug.

Zei ze geen dankjewel.

• #113.676
Vandaag niet trainen. Niet zo lekker gepland vandaag:( balen.

• #113.677
Een slaperig man zwarte koffie aangeboden omdat hij vermoeid uitzag en dat nam ie ook aan.

Hij zei geen dankjewel.

Een vrouw liep weg met haar babywieg liet ze een speentje vallen van haar baby, raapte ik op en gaf aan haar terug.

Zei ze geen dankjewel.

Dat is mijn ervaring ook: in dergelijke functies kom je er snel achter hoe ondankbaar mensen over het algemeen zijn ;)

• #113.679
Ga ik naar de kapper, kom ik thuis, is de voorkant volledig scheef. Heb t zelf maar bijgewerkt, gelukkig heb ik een beetje ervaring...
Maarja, voor 13 euro moet je niet veel verwachten tegenwoordig :p

• #113.680
Terug
Naar boven