Kixat
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Weleens een temeier met zo'n jas zien lopen dan
OT: Beetje teveel slin gezet, best beroerd nu..![]()
voor 8 tientjes krijg je die jas niet richting NL
Hij kost wel een paar meer doekoe's 
Haha, sorry marcelvoor 8 tientjes krijg je die jas niet richting NL
![]()

Haha, sorry marcelvoor 8 tientjes krijg je die jas niet richting NL
![]()
haha, 425 pond voor die jas is teveel, voor een pallet vol mischien
huh? je gaat 380euro ofzo betalen + verzendkosten totaal ingeveer 400euro voor een jas die niet eens mooi is wtffff
heb vest van 180euro gekocht (duurste ooit wat ik gekocht heb aan kleding) omdat die zo zwaar mooi was. Waarom koop je niet gewoon jas in stad voor 150-250 heb je ook mooie

Ja hij moet het zelf weten; maar voor dat geld kan die een levensabbonoment pakken op de graafschap en houdt die nog geld over.
![]()
Helemaal goed .. mijn duurste vest was ook 180 euro.. Lacoste .. omdat hij zo mooi was ..
Ik heb ook nooit gezegd dat ik die jas ging halen.. hij lijkt me wel zwaar vet om erbij te hebben
mjah heb het geld toch niet .. dus het word een Luke1977 of Lyle&scott jas van 150 euro 
was net nog in stad; damn een grote tyfusbende aan mensen.
Den Bosch begint steeds meer op een multicultishake te lijken brah; je loopt met 1km/h van de markt naar arena schuivend en oppeens zie je een groep van die traditionele gekleede moslims lopen die berbers praten. Heb er niks tegen; maar krijg het toch benauwd als die een bom bijhad had die zo een dikke 100man kunnen hebben.
Whatskeburt met DB brahhh
Mooie opmerkingHelemaal goed .. mijn duurste vest was ook 180 euro.. Lacoste .. omdat hij zo mooi was ..
Ik heb ook nooit gezegd dat ik die jas ging halen.. hij lijkt me wel zwaar vet om erbij te hebben
mjah heb het geld toch niet .. dus het word een Luke1977 of Lyle&scott jas van 150 euro
![]()
wie is dat?
hey rijst hoe oud zijn die lampen in jouw zonnebank