XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Agis die hun verrekte systemen niet op orde hebben..................

Leren voor t**fus tentamens in het weekend. Moet ze wel halen, anders haal ik mijn P niet.

Graf bedrijfs economie.

haha, 425 pond voor die jas is teveel, voor een pallet vol mischien

Haha, sorry marcel :) voor 8 tientjes krijg je die jas niet richting NL :) Hij kost wel een paar meer doekoe's :)

huh? je gaat 380euro ofzo betalen + verzendkosten totaal ingeveer 400euro voor een jas die niet eens mooi is wtffff

heb vest van 180euro gekocht (duurste ooit wat ik gekocht heb aan kleding) omdat die zo zwaar mooi was. Waarom koop je niet gewoon jas in stad voor 150-250 heb je ook mooie

haha, 425 pond voor die jas is teveel, voor een pallet vol mischien

huh? je gaat 380euro ofzo betalen + verzendkosten totaal ingeveer 400euro voor een jas die niet eens mooi is wtffff

heb vest van 180euro gekocht (duurste ooit wat ik gekocht heb aan kleding) omdat die zo zwaar mooi was. Waarom koop je niet gewoon jas in stad voor 150-250 heb je ook mooie

Maakt niet uit toch boys,als hij dat nou mooi vindt is toch ok.
Ieder z'n ding.;)

Ja hij moet het zelf weten; maar voor dat geld kan die een levensabbonoment pakken op de graafschap en houdt die nog geld over.

:trollface:

was net nog in stad; damn een grote tyfusbende aan mensen.

Den Bosch begint steeds meer op een multicultishake te lijken brah; je loopt met 1km/h van de markt naar arena schuivend en oppeens zie je een groep van die traditionele gekleede moslims lopen die berbers praten. Heb er niks tegen; maar krijg het toch benauwd als die een bom bijhad had die zo een dikke 100man kunnen hebben.

Whatskeburt met DB brahhh

Ja hij moet het zelf weten; maar voor dat geld kan die een levensabbonoment pakken op de graafschap en houdt die nog geld over.

:trollface:

Mooie opmerking :) Helemaal goed .. mijn duurste vest was ook 180 euro.. Lacoste .. omdat hij zo mooi was .. :) Ik heb ook nooit gezegd dat ik die jas ging halen.. hij lijkt me wel zwaar vet om erbij te hebben :) mjah heb het geld toch niet .. dus het word een Luke1977 of Lyle&scott jas van 150 euro :)

was net nog in stad; damn een grote tyfusbende aan mensen.

Den Bosch begint steeds meer op een multicultishake te lijken brah; je loopt met 1km/h van de markt naar arena schuivend en oppeens zie je een groep van die traditionele gekleede moslims lopen die berbers praten. Heb er niks tegen; maar krijg het toch benauwd als die een bom bijhad had die zo een dikke 100man kunnen hebben.

Whatskeburt met DB brahhh

rascist

het lukt me maar neit om men prints van mijn voedingsschemahier up te loaden:(

Mooie opmerking :) Helemaal goed .. mijn duurste vest was ook 180 euro.. Lacoste .. omdat hij zo mooi was .. :) Ik heb ook nooit gezegd dat ik die jas ging halen.. hij lijkt me wel zwaar vet om erbij te hebben :) mjah heb het geld toch niet .. dus het word een Luke1977 of Lyle&scott jas van 150 euro :)

Scotch & Soda hebben ook wel chille jassen volgens mij; net ff wezen kijken in stad en ben niet zo fan van G-Star; maar had toch ook zeker een paar mooie hangen; wel ronde de 189euro koers maarja. Voorwat hoort wat. Ga niet teveel besteden want het jaar erop is de kans groot dat hij niet meer past.

+1

, banned???

OT:

Begin ziek te worden; hoesten, druipneus....

Is weer eens wat anders dan een druipert QQ

wie is dat?

hey rijst hoe oud zijn die lampen in jouw zonnebank

Weet niet man, kunnen goed 20jaar oud zijn lol.

Maar wordt er wel bruin van, ik ga nu weer wat meer omdat ik bruin toch niet bruin genoeg vindt. Vorige weekend zwaar ziek geweest dus zit al hele week op cheatmeals en zwaar hoog in eiwitss, en is helaas terug te zien in me gezicht (langs me oren) echt verdoet maarja... daarom ga ik nu wat meer. Trekt volgende week wel weer bij.

Terug
Naar boven