ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op naar de kroegDoei bitches .. succes met scoren vanavond!
vandaag moest mijn moeder werken en was allen mij pa er. geen ingediënten in huis voor een goeie maltijd nog alleen groente of iets dus moest ik pizza eten :l
sinds ik serieus met voeding ben is het gewoon viez om dit naar binnen te werken en te bedenken dat ik daar mijn voedingstoffen uit moet halen.

mss wordt het serieus man; zei is bijna 21 en ik 2maanden 18, ik had gezegd dat ik ouder was dus moet nog ff een keer goed moment vinden om waarheid te zeggen.
alsjeblieft zeg, wil je jezelf dit nou laten geloven of wat? zelfs de serieusere jongens vinden een pizza ( of iets anders vettigs ) op zon tijd lekker, en jij mag nog wel 100pizzas eten
mss wordt het serieus man; zei is bijna 21 en ik 2maanden 18, ik had gezegd dat ik ouder was dus moet nog ff een keer goed moment vinden om waarheid te zeggen.

Boeiend dat ze ouder is haha, als het klikt prima toch?
Aaaiiii, know the feeling, gaat pijnlijk worden.
Heel vaak chicks die ineens nadat je gezegd hebt dat je zoveel jonger bent hun broek weer dicht doen![]()