Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op naar de kroeg :) Doei bitches .. succes met scoren vanavond!

vandaag moest mijn moeder werken en was allen mij pa er. geen ingediënten in huis voor een goeie maltijd nog alleen groente of iets dus moest ik pizza eten :l
sinds ik serieus met voeding ben is het gewoon viez om dit naar binnen te werken en te bedenken dat ik daar mijn voedingstoffen uit moet halen.

alsjeblieft zeg, wil je jezelf dit nou laten geloven of wat? zelfs de serieusere jongens vinden een pizza ( of iets anders vettigs ) op zon tijd lekker, en jij mag nog wel 100pizzas eten

Vanmiddag pannekoek met stroep... nomnomnom.

bish moet werken tot 22u, beter maakt ze zin anders moet ik weer een andere zoeken

nog steeds niet uitgemaakt rijst???

nog steeds niet uitgemaakt rijst???

jawel jongen, je hebt het gemist door je ban; had vorige week vrijdagmorgen uitgemaakt (donderdagavond al beetje hints gegeven). Wou eigelijk clean weekend in mar besloot toch om op vrijdagavond ff lokale kroeg hier te checken; helemaal kapot gezopen in 3uur tijd en een leuk meisje tegengekomen, nummer gehad; we hadden afgesproken om zaterdag naar feest te gaan maar is niet doorgegaan omdat ik knetterziek was van de avond ervoor (srs -5kg) maar nu weer eraan. Zondagavond maar ff langs haar huis geweest en uiteindelijk in bed beland maar niet erin gehangen! Door de weeks paar keer afgesproken en uiteindeljik wel kunnen palen; deal was om vanavond weer te gaan naar die lokale kroeg, ze moet overwerken tot 22u dus beter maakt ze zin vanavond naar de werk anders zoek ik weer nieuwe.

Karma voor de story brah; heb al 1 week niks gehad van jouw :trollface:

****kkkkkkkkkkkkkkkk

Zit te wachten op The hangover 2 dat die klaar is met downloaden.
Hij download verdomme 10x zo traag als normaal. t**fus zooi.

haha aiit aiit ja ik heb alles gemist natuurlijk ,maar lekker bezig man .
ik ga ook zo chickie wiepen :P

mss wordt het serieus man; zei is bijna 21 en ik 2maanden 18, ik had gezegd dat ik ouder was dus moet nog ff een keer goed moment vinden om waarheid te zeggen.

mss wordt het serieus man; zei is bijna 21 en ik 2maanden 18, ik had gezegd dat ik ouder was dus moet nog ff een keer goed moment vinden om waarheid te zeggen.

hahaha had ik ook een keer toen ik 18 was
toen was er ook een chick van een jaar of 22 ik zei toen ook dat ik 21 was haha

hehehe; nja ik ga ff douchen en nog wat proberen te eten; vanaaf toch alleen aan baco/bier niks mixdrank anders space ik weer me eigen toko uit lal

hahah is goed man ik ga ook zo douchen

alsjeblieft zeg, wil je jezelf dit nou laten geloven of wat? zelfs de serieusere jongens vinden een pizza ( of iets anders vettigs ) op zon tijd lekker, en jij mag nog wel 100pizzas eten

haha, ik heb pizza sws nooit echt lekker gevonden net als patat enz.
Dus dan is het best makkelijk om daar doei tegen te zeggen lijkt mij..

Aaaiiii, know the feeling, gaat pijnlijk worden.
Heel vaak chicks die ineens nadat je gezegd hebt dat je zoveel jonger bent hun broek weer dicht doen :(

Boeiend dat ze ouder is haha, als het klikt prima toch?

Aaaiiii, know the feeling, gaat pijnlijk worden.
Heel vaak chicks die ineens nadat je gezegd hebt dat je zoveel jonger bent hun broek weer dicht doen :(

idk man, zie er wel wat ouder oud dan 18; maarja ik had een diepzinnig gesprek gehad en ze zei dat het ook aan het innerlijk lag lol. Dus als ik net me gulp dichtrits ga ik het zeggen denk ik.

ey loners. worden er nog tjiks gefixt ofwat?

1547vyt.gif

Nee man. Ben Southpark, Beste idee van nederland en ik houu van holland aant kijken.

Terug
Naar boven