AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

aa ok dan ik krijg binnekort ook zonnebank
eerst weer goede basis krijgen en dan weer een keer aan de m2

Straks pas een keer de kroeg en discotheek in :) Weer heerljk een avondje ouwehoeren..

vandaag moest mijn moeder werken en was allen mij pa er. geen ingediënten in huis voor een goeie maltijd nog alleen groente of iets dus moest ik pizza eten :l
sinds ik serieus met voeding ben is het gewoon viez om dit naar binnen te werken en te bedenken dat ik daar mijn voedingstoffen uit moet halen.

Net begonnen aan de film Sucker Punch.. weer afgezet wat een k*tfilm :/

vandaag moest mijn moeder werken en was allen mij pa er. geen ingediënten in huis voor een goeie maltijd nog alleen groente of iets dus moest ik pizza eten :l
sinds ik serieus met voeding ben is het gewoon viez om dit naar binnen te werken en te bedenken dat ik daar mijn voedingstoffen uit moet halen.

Je moet af en toe ook genieten van lekker eten man. Bewaar het strikte diëten maar voor een wedstrijdvoorbereiding. Zeker als je 17 ben heb je geen enkele reden jezelf van al het lekkere te ontzien. Denk je dat wedstrijdatleten nooit 'junk' eten? De meeste wekelijks. ;)

Je moet af en toe ook genieten van lekker eten man. Bewaar het strikte diëten maar voor een wedstrijdvoorbereiding. Zeker als je 17 ben heb je geen enkele reden jezelf van al het lekkere te ontzien. Denk je dat wedstrijdatleten nooit 'junk' eten? De meeste wekelijks. ;)

+199999
Als ik wat meer gejunked had was ik wss zelfs wat verder geweest nu.

in 1 week van 3 mensen gehoort opmerkingen van, volgens mij ben jij verslaafd aan trainen, die supplementen kunnen nooit goed zijn, te snel groeien is niet goed. Wtf is wrong?!??!!!!:mad: leg ik het uit waarom sommige dingen doe etc, maar nemen het niet serieeus

in 1 week van 3 mensen gehoort opmerkingen van, volgens mij ben jij verslaafd aan trainen, die supplementen kunnen nooit goed zijn, te snel groeien is niet goed. Wtf is wrong?!??!!!!:mad:

Berry de mey posten laatst een leuk plaatje op facebook

uploadfromtaptalk1319306128236.jpg

Oke, alleen mijn gedachten zijn zo veranderd dat ik er niet eens meer van kan genieten. Integendeel tegenwoordig kan ik helemaal wegdromen bij een hap brokkolie.

En wat moet ik nu met mijn groente tekort, want op die pizza zat alleen salami en kaas :P

appels eten als een beest?

verwijder mijn pics wel van facebook, ben ik denk ik ook van het gezeik af

Oke, alleen mijn gedachten zijn zo veranderd dat ik er niet eens meer van kan genieten. Integendeel tegenwoordig kan ik helemaal wegdromen bij een hap brokkolie.

En wat moet ik nu met mijn groente tekort, want op die pizza zat alleen salami en kaas :P

appels eten als een beest?

Niks ,je gaat niet dood van wat minder groente/vlees of iets anders op een dag.

nee jonge kerel idd..

Net lekker chinees, met kip, gebakken banaan, sate....lekkaahhh

luv the saturday

Terug
Naar boven