AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.101
Nee maar serieus. Tuurlijk is het leuk dat niet iedereen hetzelfde is en er verschil is. Tuurlijk, anders wordt alles saai. Maar ik vind dat wanneer je een representatieve functie hebt je je hier ook naar moet gedragen. Dit is gewoon niet proffesioneel.
Hier zijn wij allen schuldig aan. Hadden we hem en/of haar maar niet stelselmatig als laatst moeten kiezen bij gym op school.

• #114.102
Als je je daar dat zo aan stoort zou ik niet meer bij AH mijn spullen kopen

• #114.104
Nee maar serieus. Tuurlijk is het leuk dat niet iedereen hetzelfde is en er verschil is. Tuurlijk, anders wordt alles saai. Maar ik vind dat wanneer je een representatieve functie hebt je je hier ook naar moet gedragen. Dit is gewoon niet proffesioneel.

Gedraagt hij/zij zich niet netjes tegen de gasten dan? Dat vind ik ook niet ok.

• #114.105
Daar gaat het niet over. En dat weet ik niet. En hoe hij zich gedraagd tegenover de gasten staat los van hoe hij zich kleed.

En die ene vergelijking met ebola was natuurlijk niet serieus bedoelt. Echter snap ik nooit waarom 'diversiteit' altijd per se iets positiefs moet zijn.

• #114.106
Als toerist zijnde vind je dit waarschijnlijk grappig en een teken van vrijheid in dat Amsterdam wat bij velen nog bekend staat vanwege de tolerantie en andersdenkenden.

• #114.107
  • #114.110
  • #114.112
Hier op dbb is weinig tolerantie geloof ik.
Terwijl bodybuilders zich bij uitstek verbonden zouden moeten voelen met en bij andersdenkenden. Enig idee hoe de gemiddelde man en vrouw tegen bodybuilding aankijkt. Niet louter positief.

PS Hiermee doel ik niet op apfel, ik weet dat hij de vrolijk uitziende noot op de foto is. Dat was o.a. de reden om niet geaccepteerd te worden door de bovenbuurman.

• #114.114
Je zegt dat ie zich niet representatief gedraagt :dunno: .
Qua kleden ja. Je kan toch niet als een halve dragqueen rond gaan lopen in de bediening.

Ben ik serieus intolerant omdat ik dit gewoon achterlijk vind?

Ok, wat is dan de grens?

Stel ik ga hier morgen op werk lekker in mijn stringetje met harige anoe rondhuppelen, dan is dat lekker divers en moet dat gewoon kunnen? Robin zou het vast niet erg vinden (jk), maar ik denk dat de meesten dit vast niet tof zouden vinden. Zijn zij dan allemaal intolerant?

Waar ligt de grens? Wie bepaalt de 'norm' van tolerantie?

Laatst bewerkt:
  • #114.118
Qua kleden ja. Je kan toch niet als een halve dragqueen rond gaan lopen in de bediening.

Ben ik serieus intolerant omdat ik dit gewoon achterlijk vind?

Ok, wat is dan de grens?

Stel ik ga hier morgen op werk lekker in mijn stringetje met harige anoe rondhuppelen, dan is dat lekker divers en moet dat gewoon kunnen? Robin zou het vast niet erg vinden, maar ik denk dat de meesten dit vast niet tof zouden vinden. Zijn zij dan allemaal intolerant?

Waar ligt de grens? En wie bepaald de 'norm' van tolerantie?
Mijn grens ligt bij smoezelig. Daar hoef ik ook geen eten van, enkel drinken dat afgesloten is. Ik spreek ook weleens mijn voorkeur uit voor iemand, dat men dan soms zo kortzichtig is om te vragen waarom.. Ik ging frequent naar het filmhuis, liep een trans rond. Daar zeg ik niks van want daar zit ik niet mee, alleen als hij erg nauwkeurig zijn nagels had gelakt. Dat het erg netjes gedaan was bijvoorbeeld. Vreemd keek ik ook op toen ik hem tijdens een koffie in een andere gelegenheid ook in de bediening zag, zonder enige "opsmuk". De tolerantie in dat dorp lag lager vertelde hij. Vond ik triest maar realistisch. Hij wilt geld verdienen, baas wilt dat ook. En dus voorschriften. Geen b*ch die erom ging janken. En toch vond ik het aandoenlijk anno 2019.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven