XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.121
Did you just assume its gender?

Maar ja. Het is een gast. En de ene dag kleed hij zich meer 'vrouwelijk' en de andere dag meer 'mannelijk'.
En dat tijdens werk... in de bediening.

Welkom in Amsterdam. Koek koek

De werkgever stoort zich er toch duidelijk niet aan, anders was hij al lang aangesproken vermoed ik?
Een verplicht uniform/dresscode voor het personeel zou dit natuurlijk ook verhelpen.
Maar goed, ben het wel met je eens.
Als je dergelijke job hebt verwacht je qua kleding iets professionelers dan een kleurboek.
Bij ons moeten mensen met tattoo's die naar klanten toegaan ook zorgen dat die bedekt zijn...

• #114.127
Omdat die vandaag te koop is.
en idd de bezorger gemist. Godver.
Lol, dat is wel de slechtste reden ooit. Zoveel mensen moeten zonodig het nieuwste van het nieuwste hebben zonder dat ze de functionaliteiten en specs gebruiken. Weggegooid geld.

Het is een tht... dat wil zeggen dat smaak en kwaliteit minimaal tot die datum houdbaar is.
Bij kwark kan je twijfelen.. maar het wordt bij veel winkels wel gedoneerd aan de voedselbank.

Maar bij iets als boekweitvlokken... waarvan houdbaarheid vaak al minimaal 1 jaar is (tijd tussen productiedatum en tht datum).. Kom op zeg.
Dit gaat bij winkels als Jumbo naar de voedselbank... maar bij AH fl*kkeren ze het weg. Idem met glutenvrije pasta en rijstproducten wat ook gedroogde zooi is. Alles gaat de bak in..
Het mag niet verkocht worden. AH is inderdaad triest, toen ik er werkte mocht ik het zelfs niet meenemen en moest het weg. Volgens mij gaat er overigens nog wel wat naar dieren o.i.d.

• #114.128
Qua kleden ja. Je kan toch niet als een halve dragqueen rond gaan lopen in de bediening.

Ben ik serieus intolerant omdat ik dit gewoon achterlijk vind?

Ok, wat is dan de grens?

Stel ik ga hier morgen op werk lekker in mijn stringetje met harige anoe rondhuppelen, dan is dat lekker divers en moet dat gewoon kunnen? Robin zou het vast niet erg vinden (jk), maar ik denk dat de meesten dit vast niet tof zouden vinden. Zijn zij dan allemaal intolerant?

Waar ligt de grens? Wie bepaalt de 'norm' van tolerantie?

Ik doelde niet specifiek op jou, maar een beetje intolerant ben je wel in deze casus. Wie de norm bepaalt van tolerantie weet ik niet. Mij kan het in elk geval niet schelen als je me bedient in je string, zolang je geen vette vingers achterlaat op m’n bord en een beetje aardig bent. Daar betaal ik tenslotte voor, niet voor jouw voorkomen. Ik bedenk me net wel dat ik ook toleranter moet zijn, naar ecto’s, ik ga beter mijn best doen.

• #114.129
Daar gaat het niet over. En dat weet ik niet. En hoe hij zich gedraagd tegenover de gasten staat los van hoe hij zich kleed.

En die ene vergelijking met ebola was natuurlijk niet serieus bedoelt. Echter snap ik nooit waarom 'diversiteit' altijd per se iets positiefs moet zijn.
Er zijn ook lui die in kapotte spijkerbroeken op het werk lopen. Indien je een representatieve functie hebt of met klanten of andere partijen om moet gaan, vind ik dit echt een no-go. Als werk-/leidinggevende zou ik medewerkers zo naar huis sturen om zich fatsoenlijk te kleden.

• #114.134
Did you just assume its gender?

Maar ja. Het is een gast. En de ene dag kleed hij zich meer 'vrouwelijk' en de andere dag meer 'mannelijk'.
En dat tijdens werk... in de bediening.

Welkom in Amsterdam. Koek koek
Krijgen ze een toelage bij jullie om zoiets in de bediening te laten staan?
Heeft meer met aandachtstekort te maken als met diversiteit.
(Ik dacht eerst dat t over die kerel met zijn enkelbroek ging :p )

Terug
Naar boven