MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.082
Kon maar naar het normale noorden toe jongens.

• #114.083
  • #114.084
Hoezo mafkezen, wat is er mis met genderneutraal? :dunno:
En dan nog een lading oogschaduw en maskara op. Dit keer wel dezelfde schoenen en sokken. Vorige x niet.

Moet die dude natuurlijk zelf weten, maar om er nou zo bij te lopen op werk in de bediening..
20190913_172449.jpg

• #114.085
  • #114.086
Hoe triest kan het zijn bij Albert Heijn.. :mad

3 bakken lactose vrije kwark - 1 dag over datum
2 zakken boekweitvlokken (glutenvrij) - 1 dag over datum (gedroogde zooi notabene)

Ze fl*kkeren het voor je neus de bak in... :scold::yell:

• #114.090
Hoe triest kan het zijn bij Albert Heijn.. :mad

3 bakken lactose vrije kwark - 1 dag over datum
2 zakken boekweitvlokken (glutenvrij) - 1 dag over datum (gedroogde zooi notabene)

Ze fl*kkeren het voor je neus de bak in... :scold::yell:

Moet dat wettelijk gezien niet?

• #114.091
  • #114.092
En dan nog een lading oogschaduw en maskara op. Dit keer wel dezelfde schoenen en sokken. Vorige x niet.

Moet die dude natuurlijk zelf weten, maar om er nou zo bij te lopen op werk in de bediening..
20190913_172449.jpg
Als ik drugs nodig zou hebben als toerist zijnde wist ik wel wie ik zou aanspreken. Verder vind ik het ook wel weer grappig, je hebt toch weer iemand van een andere kleur. Om die reden vond ik die ene vrouw die toen lijsttrekker wilde worden van de PvdA ook geinig.

• #114.098
Moet dat wettelijk gezien niet?
Het is een tht... dat wil zeggen dat smaak en kwaliteit minimaal tot die datum houdbaar is.
Bij kwark kan je twijfelen.. maar het wordt bij veel winkels wel gedoneerd aan de voedselbank.

Maar bij iets als boekweitvlokken... waarvan houdbaarheid vaak al minimaal 1 jaar is (tijd tussen productiedatum en tht datum).. Kom op zeg.
Dit gaat bij winkels als Jumbo naar de voedselbank... maar bij AH fl*kkeren ze het weg. Idem met glutenvrije pasta en rijstproducten wat ook gedroogde zooi is. Alles gaat de bak in..

• #114.099
Nee maar serieus. Tuurlijk is het leuk dat niet iedereen hetzelfde is en er verschil is. Tuurlijk, anders wordt alles saai. Maar ik vind dat wanneer je een representatieve functie hebt je je hier ook naar moet gedragen. Dit is gewoon niet proffesioneel.

• #114.100
Terug
Naar boven