MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.562
Dat je ouders terugkomen van vakantie en dat dan de angst in je moeders ogen te zien is, die verteld dat ze zojuist op de snelweg zijn afgesneden en tot stilstand zijn gebracht door (zoals mn pa het noemde) "een dikke grote kut Turk met een petje" die vond dat ze hem ophielden, en daarom vond dat ie meerdere keren op de voorruit moest slaan.

Pvv heeft er weer een aantal stemmen bij

• #114.563
Dat je ouders terugkomen van vakantie en dat dan de angst in je moeders ogen te zien is, die verteld dat ze zojuist op de snelweg zijn afgesneden en tot stilstand zijn gebracht door (zoals mn pa het noemde) "een dikke grote kut Turk met een petje" die vond dat ze hem ophielden, en daarom vond dat ie meerdere keren op de voorruit moest slaan.

wat dat betreft ben ik blij dat mijn ouders in een land wonen waar geen Turken en Marokkanen rondrijden

(ik vond wat dat betreft Tsjechie ook al een verademing ,het straatbeeld daar is ook veel minder opgefokt en aggressief)

• #114.564

kan je net zo goed niet stemmen

• Like
Waarderingen: 040B
  • #114.565
idd Wilders wordt massaal genegeerd in de 2e kamer, niemand wil met hem samenwerken

• #114.566
Een stem op Wilders is nog altijd beter dan NIET stemmen.

• #114.567
Wilders heeft niets tegen de goed ingeburgerde Turk of Marokkaan ,wel tegen het gedeelte dat voor overlast en criminaliteit zorgt ,Janmaat werd vroeger ook gedemoniseerd door deugend Nederland maar had achteraf groot gelijk

• #114.568
Als mijn stem voor pvv ervoor kan zorgen dat de gevestigde orde(die voor deze puinhoop gezorgd hebben) moeilijker aan een meerderheid komen, dan maakt mijn stem op Wilders wel degelijk uit.
Bovendien ben ik het ook al jaren eens met wat Wilders zegt, en de recentelijke ontwikkelingen in dit land bevestigen en versterken dit alleen maar..

• #114.569
Als mijn stem voor pvv ervoor kan zorgen dat de gevestigde orde(die voor deze puinhoop gezorgd hebben) moeilijker aan een meerderheid komen, dan maakt mijn stem op Wilders wel degelijk uit.
Bovendien ben ik het ook al jaren eens met wat Wilders zegt, en de recentelijke ontwikkelingen in dit land bevestigen en versterken dit alleen maar..
Wilders schreeuwt maar wat.. Slap aftreksel van Trump

• #114.572
Wilders heeft niets tegen de goed ingeburgerde Turk of Marokkaan ,wel tegen het gedeelte dat voor overlast en criminaliteit zorgt ,Janmaat werd vroeger ook gedemoniseerd door deugend Nederland maar had achteraf groot gelijk
Bij Janmaat liepen er wel foute figuren rond hoor, ook in de fanbase. Daar wilde je niet bij horen. Zelf had Hansie ook het charisme van een vrieskast en qua discussie erg zwak. Leek een langspeelplaat die vaak bleef hangen. De tijd stond niet aan zijn kant, ook al had hij achteraf gezien best een aantal goede observaties. Maar achteraf, dat is mooi wonen eh.

Edit.
Wat zijn vrouw is overkomen en hoe die twee stelselmatig zijn genegeerd, bespot door politiek, media en de grachtengordel aanhang is ongekend en bespottelijk. Toch, en dat is niet om het goed te praten, heeft die aanpak een achtergrond gehad. Het is niet voor niets dat we nu pas over dergelijke problemen kunnen praten in het openbaar, en nog lang niet altijd.

Laatst bewerkt:
  • #114.573
Wat een discussie weer, wat boeit het? Trump is 1 van de machtigste mensen op aarde op dit moment, gestoorde gek of niet. Wilders zal nooit aan regeren toekomen, terwijl Wilders toch wel heel wat meer inhoud heeft dan Trump. Zeker de laatste jaren is hij 180 graden gedraaid en naarmate de jaren voor hem ook tellen, steeds meer nuance. Schreeuwen kan iedereen, een heel volk overtuigen dat hij de persoon is door wie ze 4 jaren het beste kunnen worden voorgelogen is van een heel ander kaliber.

• #114.574
Bij Janmaat liepen er wel foute figuren rond hoor, ook in de fanbase. Daar wilde je niet bij horen. Zelf had Hansie ook het charisme van een vrieskast en qua discussie erg zwak.

Charisma en de juiste knoppen kunnen drukken is dodelijk. Pim en Theo zijn daar mooie voorbeelden van, beiden hadden ze zo hun eigen manier van doen en ik weet niet of je het bij Theo echt charisma kon noemen, maar hij had iets en dat besef zal er altijd zijn zodat zulke bedreigingen geëlimineerd kunnen worden, links- of rechtsom (pun intended :p)

• #114.575
Wilders wil helemaal niet regeren. En met de islam moet hij wel een haat-liefdeverhouding hebben, zonder aanhangers daarvan was zijn partij waarschijnlijk al lang doodgebloed. Wilders bevindt zich eigenlijk frequent in een rare spagaat wat dat betreft.

• #114.576
Charisma en de juiste knoppen kunnen drukken is dodelijk. Pim en Theo zijn daar mooie voorbeelden van, beiden hadden ze zo hun eigen manier van doen en ik weet niet of je het bij Theo echt charisma kon noemen, maar hij had iets en dat besef zal er altijd zijn zodat zulke bedreigingen geëlimineerd kunnen worden, links- of rechtsom (pun intenden :p)
Theo had een gave. Het woord. En zocht vaak op een schurende manier de grenzen van het debat op. Zonder aanzien des persoons en met zelfspot. Dit laatste mis ik tegenwoordig maar al te vaak.
In de politiek zou hij ongeschikt zijn. Als columnist dodelijk.

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #114.577

Ze moesten bij mijn vader eens proberen aan zijn auto te komen :roflol:

• #114.578
Basic fit abonnement money is er weer afgeschreven. Ze mogen de uitkering wel wat hoger doen @Wanna want december staat ook voor de deur. Zo kan ik helemaal niets leuks doen :(.

• #114.579
Terug
Naar boven