Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.601
Daarom wilde Wilders mede geen leden vanaf begin af aan. Wat dat aangaat kent hij een deel van de achterban goed.
Maar het is ook een proces natuurlijk. Met een achterban krijg je macht, kan je meer zeggen en veroorloven. Hij roept ook niet dat hij alleen wordt gedemoniseerd, maar een miljoen mensen of wat is het tegenwoordig. En velen voelen dat zo in de samenleving. Laten zich het ook soms te makkelijk aanleunen denk ik. Dan krijg je al gauw wij tegen hullie. Een krachtiger vijandbeeld is er bijna niet, politiek gezien.

Als hij zou roepen dat mensen die enkel janken en vanaf de zijlijn ontzien willen worden eens moeten kijken naar andere landen hoe het er daar aan toegaat en wanneer je het in NL niet redt nergens zal redden, ben ik benieuwd hoe groot de FvD kan worden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #114.602

• #114.603
En natuurlijk heeft hij daar de grootste achterban mee verzameld, maar dat is over het algemeen niet de achterban die uitblinkt op sociaal en/of economisch vlak. Natuurlijk het zijn ook mensen, maar daar ga je niet de oorlog mee winnen natuurlijk.
:roflol:

• #114.604
Welk land zou je nu eigenlijk het beste naar toe emigreren om al deze ellende te ontlopen?

• #114.605
Noord-Korea.

• #114.610
Ik heb filmpjes gezien uit Zuid-Amerika, laat maar zitten.

Bedoelde meer vergelijkbaar met NL.

Uruguay ,Chili ,Peru en Paraguay zijn mooie landen hoor , niet te verwarren met de favela's in Brazilie of de blankenhaat en criminaliteit in Suriname

Uruguay is lid van de Unie van Zuid-Amerikaanse Naties. Volgens de Transparency International is Uruguay het minst corrupte land van Latijns-Amerika[4], met een score van 7,4 op een tienpuntenschaal. De politieke en werkomstandigheden in Uruguay behoren tot de vrijste van het continent. En het wordt ook het Zwitserland van Zuid-Amerika genoemd.

• #114.613
Hongarije?

• #114.614
Milieu geneuzel, asiel invasie, zwakke handhaving, het risico neergestoken te worden etc. Heb er nu vrij weinig last van moet ik zeggen is meer brainstorm voor de toekomst.
Ik denk dat je in Saudie-Arabië weinig last zal hebben van bovenstaande punten.

Bijkomend voordeel is dat je daar ook geen last hebt van zeurende vrouwen en feministen.
:trollface:

• #114.618
dit word mijn plekje om alle shit te ontvluchten en op mijn oude dag lekker te relaxen

volgend jaar alvast weer een paar weekjes er naar toe

Terug
Naar boven