Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, ik heb pizza sws nooit echt lekker gevonden net als patat enz.
Dus dan is het best makkelijk om daar doei tegen te zeggen lijkt mij..
gecondoleerd larssonn srs sterkte man.
vrouwen verpesten me dag

hitte heb je al de 10cm mijpaal aangetikt met die megagrow? vandaag 11.5cm op lege maag koud genomen, ongeveer 0.5cm per week
hitte heb je al de 10cm mijpaal aangetikt met die megagrow? vandaag 11.5cm op lege maag koud genomen, ongeveer 0.5cm per week
is jouwe ook ripped of houd ie vocht vast, vannochtend was mijne ****ing ripped man, ze zag alle aders ****ing alpha. ook dikke pomp nu.dang hitte, op lege maag genomen? wtf? jouw lul begon korten dan mijne en nu al ingehaald man wtfis jouwe ook ripped of houd ie vocht vast, vannochtend was mijne ****ing ripped man, ze zag alle aders ****ing alpha. ook dikke pomp nu.
@Rijst gewoon van XXL nutrition kopen, ik en hitte zijn nu samen ongeveer 4 week bezig xD Hittis lul begon op 8cm en mijne op 9cm op lege maag, chicks kunnen er niet meer van afblijven
om vp ervan uit te rekenenja ik doe meestal hiit piemol cardio
gewoon op lege maag in de ochtend
en ander na de training nog ff half uurtje rustig aan hartslag rond de 140
hiit met je lul is ****ing vermoeiend, ik doe gewoon nog 5x5 spuit kracht schema, als het bijna zomer is mss weer hiit gaan trekken, maar vp is ****ing laag nu hoeft niet
ja ik dacht dat je altijd moest meten op 130
maakt dit nog wat uit?
wat bedoel je, is de hartslag van jouw derde been 130? miss gewoon een tijdje deloaden met je derde been, zodat hartslag op lege maag 120 weer word