Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

haha, ik heb pizza sws nooit echt lekker gevonden net als patat enz.
Dus dan is het best makkelijk om daar doei tegen te zeggen lijkt mij..

jah dan word het anders maar jij wilt dus zeggen dat je

chips
chocola
snoep
patat
snacks
pizza
kebab
shoarma

niets hiervan lekker vind?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 15:53 ----------

gecondoleerd larssonn srs sterkte man.

vrouwen verpesten me dag

hier ook, gevoel dat 1tje me aan het lijntje probeerd te houden, aint gonna happen:P

vanavond even vragen wat ze nou denkt, en anders nieuwe aanvoer weer zoeken

zo lekkere zon; zo vertieft koud brrrrr

hitte heb je al de 10cm mijpaal aangetikt met die megagrow? vandaag 11.5cm op lege maag koud genomen, ongeveer 0.5cm per week

hitte heb je al de 10cm mijpaal aangetikt met die megagrow? vandaag 11.5cm op lege maag koud genomen, ongeveer 0.5cm per week

lol srs? denk dat ik die shizzle ook ga kopen; stuur ff linkje. Heb net 25euro aan condooms gekocht; ze moeten wel blijven passen he

dang hitte, op lege maag genomen? wtf? jouw lul begon korten dan mijne en nu al ingehaald man wtf??? is jouwe ook ripped of houd ie vocht vast, vannochtend was mijne ****ing ripped man, ze zag alle aders ****ing alpha. ook dikke pomp nu.

@Rijst gewoon van XXL nutrition kopen, ik en hitte zijn nu samen ongeveer 4 week bezig xD Hittis lul begon op 8cm en mijne op 9cm op lege maag, chicks kunnen er niet meer van afblijven

ja ik meet altijd op lege maag

ik weet niet man aders komen wel beter door alleen houdt nog wel beetje vocht vast.
ik denk dat ik laatste week meer piemol cardio doe om laatste beetje vocht/vet te verliezen

maar heeft geen haast opzich wil pas in de zomer ripped piemol hebben

dang hitte, op lege maag genomen? wtf? jouw lul begon korten dan mijne en nu al ingehaald man wtf??? is jouwe ook ripped of houd ie vocht vast, vannochtend was mijne ****ing ripped man, ze zag alle aders ****ing alpha. ook dikke pomp nu.

@Rijst gewoon van XXL nutrition kopen, ik en hitte zijn nu samen ongeveer 4 week bezig xD Hittis lul begon op 8cm en mijne op 9cm op lege maag, chicks kunnen er niet meer van afblijven

wat meet je dan, lengte, doorsnee of omtrek? Wat als je het over de lengte hebt dan wel dikke fail lol

haha idd, ik haat ook die cardio man, ik ga liever ****ing hardcore rammen, inplaats van rustige derde been cardio te doen, krachtstats zijn ook omhoog gegaan merk ik, ook spuit ik verder door die creatine

Ja je meet gewoon in de lengte op lege maag, daarna 4 punts meting bij je lul:) om vp ervan uit te rekenen

ja ik doe meestal hiit piemol cardio
gewoon op lege maag in de ochtend
en ander na de training nog ff half uurtje rustig aan hartslag rond de 140

ja ik doe meestal hiit piemol cardio
gewoon op lege maag in de ochtend
en ander na de training nog ff half uurtje rustig aan hartslag rond de 140

hiit met je lul is ****ing vermoeiend, ik doe gewoon nog 5x5 spuit kracht schema, als het bijna zomer is mss weer hiit gaan trekken, maar vp is ****ing laag nu hoeft niet

hiit met je lul is ****ing vermoeiend, ik doe gewoon nog 5x5 spuit kracht schema, als het bijna zomer is mss weer hiit gaan trekken, maar vp is ****ing laag nu hoeft niet

ok ja hoeveel % sta je nu

ik heb gemeten en zit op piemol vet% van 15 vind nog beetje aan de hoge kant wil graag naar de 8 /9 %

Wat ik nog weet.... vinger op de klitterrrr...

:o

VP van mijn lichaam is hoger dan die van me derde been, gister op lege maag gemeten is 10.5% mijn hartslag van mijn derde been was toen 120

ja ik dacht dat je altijd moest meten op 130
maakt dit nog wat uit?

• Like
Waarderingen: Oats
wat bedoel je, is de hartslag van jouw derde been 130? miss gewoon een tijdje deloaden met je derde been, zodat hartslag op lege maag 120 weer word

denk je aan over training??

moet ik een deload weekje erin gooien?
gewoon 25% van me max pakken?x

• Like
Waarderingen: Oats
Terug
Naar boven