AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jammergenoeg niet :(

tentamen aan het leren :sad:

dat me avond niet zoals gepland is gegaan. Uiteindelijk lokale kroeg was niks aan; daarna maar bij iemand thuis gaan zitten tot 2:15. Geen alcohol op dus zo katabool was het niet. Maarja, maandag zoieso "date" gepland staan.

Jaaaaaaja, ik geloof er niks van

beetje veel bier gehad :) Agja, morgen even ontnuchteren tijdens Jode-kakkies :) en daarna sv snol - hsc21 ;)

nvm

Laatst bewerkt:
Dat ik gisteren teveel gezopen heb, daardoor me verslapen heb en te laat was om rugby te kijken.:fuu:

Hehe.

Simoncelli.. potverdomme hé

Sick! Kijk, hoe roerloos hij al bij ligt wanneer ze tegen elkaar aan knallen..

R.I.P.

Pff wat een k*tdag, was gisteren helemaal kapot, in m'n bed gecrasht, uur later maakt m'n ma me wakker: lars, oma belde net, opa is overleden.. bam, klaarwakker. Snel er naartoe gegaan natuurlijk, m'n oma helemaal hysterisch. En m'n opa ligt daar, gewoon stil, alsof die slaapt. Heel raar.. ik besef het nog steeds niet echt.

Maar was niet onverwachts, was al slecht aan toe. Is ook 92 geworden dus prachtig mooie leeftijd. Simoncelli met 24 is heel wat anders...

Gister geen huiswerk gemaakt dus vandaag huiswerk+leerwerk :mad:
eerst ff fappen. net arm+traps gedaan dus dit word zuuuur

Pff wat een k*tdag, was gisteren helemaal kapot, in m'n bed gecrasht, uur later maakt m'n ma me wakker: lars, oma belde net, opa is overleden.. bam, klaarwakker. Snel er naartoe gegaan natuurlijk, m'n oma helemaal hysterisch. En m'n opa ligt daar, gewoon stil, alsof die slaapt. Heel raar.. ik besef het nog steeds niet echt.

Maar was niet onverwachts, was al slecht aan toe. Is ook 92 geworden dus prachtig mooie leeftijd. Simoncelli met 24 is heel wat anders...

Dang, gecondoleerd

net meest flutte training ooit gehad lol; daarna lekker gechilled in de sauna. Morgen weer hopelijk maar dan met goede training.

gecondoleerd larssonn srs sterkte man.

vrouwen verpesten me dag

Ben gisteren trouwens gebeten door een kat; vuile tyfusbeesten, dacht ik beetje te aaien gaat die bijten en z'n nagels in me knokkels zetten. Maarja, gewoon pokerface op en doen of er niks aan de hand was maar deeed zwaar pijn. Zie liever poesje van der baasjeee

Ben gisteren trouwens gebeten door een kat; vuile tyfusbeesten, dacht ik beetje te aaien gaat die bijten en z'n nagels in me knokkels zetten. Maarja, gewoon pokerface op en doen of er niks aan de hand was maar deeed zwaar pijn. Zie liever poesje van der baasjeee

hahaha

je moet gewoon nog beetje oefenen met poesjes om gaan brah

hahaha

je moet gewoon nog beetje oefenen met poesjes om gaan brah

zat die kat te strelen over z'n buik; eerst achter z'n staart dan gaat die staart/rug zo omhoog lol. toen zat ik beetje te k*tten met die staart, ging die op z'n buik liggen en ging die poes ff lekker geil maken door aan z'n (6?) tepels te kietelen maar was ze niet van gediend. Afdruk staat er nog steeds beetje in.

haha ja klopt honden vinden lekker om overbuikje geaait te worden maar meeste katten volgens mij niet

die van ons bijten dan ook gelijk

Terug
Naar boven