ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Draait The Lion King niet in Drenthe?Wou morgen misschien naar de bios maar er draait echt niets moois. Dan maar Netflix.
Mooie docu van Ronnie op NFWou morgen misschien naar de bios maar er draait echt niets moois. Dan maar Netflix.
Heb ik al gezien denk ik.
Eurosport pool of wielrennen@ThuggishRuggish er speelt wel altijd iets leuk op de tv-schermen van je lokale fitness.
Echte sport met andere woorden.
Gewoon niet appen achter het stuur?Op de vroege ochtend een appje krijgen van iemand die heel dichtbij staat dat 'ie z'n auto volledig total loss gereden heeft, om vervolgens maar af te wachten wanneer je hoort hoe het is en wat er gebeurt is. Is al de tweede persoon in korte tijd waar ik zo'n bericht van 'mag' ontvangen. Ben zelf nog bezig met rijlessen, paar weken terug ook tijdens m'n rijles een best heftig ongeluk zien gebeuren. Begin toch sterk te twijfelen aan die keuze ook al ben ik niet bang aangelegd in de auto. Beide zijn personen die ik echt volledig vertrouw en zeker in de auto. Wat ben je dan kwetsbaar als mens ..
Op de vroege ochtend een appje krijgen van iemand die heel dichtbij staat dat 'ie z'n auto volledig total loss gereden heeft, om vervolgens maar af te wachten wanneer je hoort hoe het is en wat er gebeurt is. Is al de tweede persoon in korte tijd waar ik zo'n bericht van 'mag' ontvangen. Ben zelf nog bezig met rijlessen, paar weken terug ook tijdens m'n rijles een best heftig ongeluk zien gebeuren. Begin toch sterk te twijfelen aan die keuze ook al ben ik niet bang aangelegd in de auto. Beide zijn personen die ik echt volledig vertrouw en zeker in de auto. Wat ben je dan kwetsbaar als mens ..
Daar had je heel wat tren voor kunnen kopen.Ik haal niks in Turkije man.
Rechtstreeks uit de Bijenkorf
Op de fiets ben je veel kwetsbaarder.Op de vroege ochtend een appje krijgen van iemand die heel dichtbij staat dat 'ie z'n auto volledig total loss gereden heeft, om vervolgens maar af te wachten wanneer je hoort hoe het is en wat er gebeurt is. Is al de tweede persoon in korte tijd waar ik zo'n bericht van 'mag' ontvangen. Ben zelf nog bezig met rijlessen, paar weken terug ook tijdens m'n rijles een best heftig ongeluk zien gebeuren. Begin toch sterk te twijfelen aan die keuze ook al ben ik niet bang aangelegd in de auto. Beide zijn personen die ik echt volledig vertrouw en zeker in de auto. Wat ben je dan kwetsbaar als mens ..
Ik haal niks in Turkije man.
Rechtstreeks uit de Bijenkorf
Donderdag af vrijdag komt the joker uit denk ik, nog even wachten met naar de bios te gaanWou morgen misschien naar de bios maar er draait echt niets moois. Dan maar Netflix.

Nieuwe films komen vaak op woensdag uit, dus normaal gezien morgen alDonderdag af vrijdag komt the joker uit denk ik, nog even wachten met naar de bios te gaan![]()

Hier donderdagNieuwe films komen vaak op woensdag uit, dus normaal gezien morgen al![]()
.Sorry

Donderdag af vrijdag komt the joker uit denk ik, nog even wachten met naar de bios te gaan![]()
Jawel, die naar doen dan?