Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.744
Op de vroege ochtend een appje krijgen van iemand die heel dichtbij staat dat 'ie z'n auto volledig total loss gereden heeft, om vervolgens maar af te wachten wanneer je hoort hoe het is en wat er gebeurt is. Is al de tweede persoon in korte tijd waar ik zo'n bericht van 'mag' ontvangen. Ben zelf nog bezig met rijlessen, paar weken terug ook tijdens m'n rijles een best heftig ongeluk zien gebeuren. Begin toch sterk te twijfelen aan die keuze ook al ben ik niet bang aangelegd in de auto. Beide zijn personen die ik echt volledig vertrouw en zeker in de auto. Wat ben je dan kwetsbaar als mens ..

Het heeft echt (99%) te maken met of je wel of niet aan het opletten bent.

Iedereen is op de weg tegenwoordig maar met vanalles bezig, behalve met autorijden. Eén tel op je telefoon kijken, of naar links kijken, niet genoeg afstand houden, enz. het kan allemaal betekenen dat je verongelukt.

Is - wat mij betreft - echt volledig te wijten door het niet opletten en de gehaaste manier waarmee wij tegenwoordig op de weg zitten. Heus zijn er uitzonderingen, maar die zijn er echt maar zelden.

Ja, een ander kan niet opletten en daardoor een ongeval veroorzaken. Als jij voldoende afstand houdt, je telefoon in je tas houdt, oplet wat de andere weggebruikers doen en niet als een maniak rijdt overkomt zulk iets je niet zo snel.

Ik zit dagelijks 1,5 á 2 uur op de weg (als bijrijder) en het is echt te bizar voor woorden hoeveel mensen er op hun telefoon zitten. Kansloos vind ik het, dat je je eigen leven niet waardevol vindt prima. Maar in je auto ben je niet verantwoordelijk voor alleen je eigen leven, maar ook voor de medeweggebruikers.

• #114.745

Iedereen is op de weg tegenwoordig maar met vanalles bezig, behalve met autorijden. Eén tel op je telefoon kijken, of naar links kijken, niet genoeg afstand houden, enz. het kan allemaal betekenen dat je verongelukt.

Is - wat mij betreft - echt volledig te wijten door het niet opletten en de gehaaste manier waarmee wij tegenwoordig op de weg zitten. Heus zijn er uitzonderingen, maar die zijn er echt maar zelden.

Ja, een ander kan niet opletten en daardoor een ongeval veroorzaken. Als jij voldoende afstand houdt, je telefoon in je tas houdt, oplet wat de andere weggebruikers doen en niet als een maniak rijdt overkomt zulk iets je niet zo snel.

Ik zit dagelijks 1,5 á 2 uur op de weg (als bijrijder) en het is echt te bizar voor woorden hoeveel mensen er op hun telefoon zitten. Kansloos vind ik het, dat je je eigen leven niet waardevol vindt prima. Maar in je auto ben je niet verantwoordelijk voor alleen je eigen leven, maar ook voor de medeweggebruikers.
Dit. Keihard aanpakken die mensen die lopen te appen. €500 bij 1e overtreding. €1000 bij herhaling. 3e keer rijbewijs ingevorderd.

• #114.746

Het verkeer is idd een sociaal samenspel, je "verkeert" samen op de weg
(ik ben zelf ook van de weg afgereden door zo'n telefoonhufter)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #114.749
Toch kun je niet en je ogen op de weg houden en op je telefoon, stelletje paupers!

giphy.gif

• #114.750
Eens! Wij rijden zo'n kleine 200km per dag en het aantal heftige ongelukken (niet opletten en volgas achterop knallen) neemt behoorlijk toe de afgelopen jaren. Hoeft niet altijd de telefoon te zijn natuurlijk, maar er is vast een correlatie tussen de stijging van het aantal heftige ongelukken van deze aard en het gebruik van de telefoon in de auto.

• #114.751
37,80 voor een gezondheidsverklaring bij het cbr, waarom is dit zo duur :scratch:

• #114.754
Heb ik gewoon pech of gaat tegenwoordig alles fout? Vandaag werden er bij mij thuis shuttters geplaatst en natuurlijk is er weer wat beschadigd.
B1EE18E2-D0AB-4A4B-86F3-08507F6A6E63.jpeg

Het onderste gat is ook niet goed geboord en bijgewerkt met een lakstift dus weten ze het dondersgoed. Ik heb de factuur gelukkig nog niet ontvangen en betaald dus heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. :D

De laatste 10 dingen die ik heb uitbesteed zijn stuk voor stuk niet vlekkeloos verlopen. Is dat normaal tegenwoordig?

• #114.755
Heb ik gewoon pech of gaat tegenwoordig alles fout? Vandaag werden er bij mij thuis shuttters geplaatst en natuurlijk is er weer wat beschadigd.
B1EE18E2-D0AB-4A4B-86F3-08507F6A6E63.jpeg

Het onderste gat is niet goed geboord en bijgewerkt met een lakstift dus weten ze het donders goed. Ik heb de factuur gelukkig nog niet ontvangen en betaald dus heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. :D

De laatste 10 dingen die ik heb uitbesteed zijn stuk voor stuk niet vlekkeloos verlopen. Is dat normaal tegenwoordig?
Misschien, kom jij uit Helmond?

• #114.756
Kunnen Helmonders shutters betalen?

Terug
Naar boven