- Waardering
- 22.485
Waarom niet hoor er best wel wat positiefs over. En dan dag erna gewoon naar The Joker.
Hopelijk is deze film een niveau hoger dan bvb, Suicide Squad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom niet hoor er best wel wat positiefs over. En dan dag erna gewoon naar The Joker.
Weet je wat dat kost?Waarom niet hoor er best wel wat positiefs over. En dan dag erna gewoon naar The Joker.
Hopelijk is deze film een niveau hoger dan bvb, Suicide Squad.
Tien euro? Of is dat niet zo in het noorden?Weet je wat dat kost?
Heb geen geldboom in de tuin.
Op de vroege ochtend een appje krijgen van iemand die heel dichtbij staat dat 'ie z'n auto volledig total loss gereden heeft, om vervolgens maar af te wachten wanneer je hoort hoe het is en wat er gebeurt is. Is al de tweede persoon in korte tijd waar ik zo'n bericht van 'mag' ontvangen. Ben zelf nog bezig met rijlessen, paar weken terug ook tijdens m'n rijles een best heftig ongeluk zien gebeuren. Begin toch sterk te twijfelen aan die keuze ook al ben ik niet bang aangelegd in de auto. Beide zijn personen die ik echt volledig vertrouw en zeker in de auto. Wat ben je dan kwetsbaar als mens ..
Dit. Keihard aanpakken die mensen die lopen te appen. €500 bij 1e overtreding. €1000 bij herhaling. 3e keer rijbewijs ingevorderd.Het heeft echt (99%) te maken met of je wel of niet aan het opletten bent.
Iedereen is op de weg tegenwoordig maar met vanalles bezig, behalve met autorijden. Eén tel op je telefoon kijken, of naar links kijken, niet genoeg afstand houden, enz. het kan allemaal betekenen dat je verongelukt.
Is - wat mij betreft - echt volledig te wijten door het niet opletten en de gehaaste manier waarmee wij tegenwoordig op de weg zitten. Heus zijn er uitzonderingen, maar die zijn er echt maar zelden.
Ja, een ander kan niet opletten en daardoor een ongeval veroorzaken. Als jij voldoende afstand houdt, je telefoon in je tas houdt, oplet wat de andere weggebruikers doen en niet als een maniak rijdt overkomt zulk iets je niet zo snel.
Ik zit dagelijks 1,5 á 2 uur op de weg (als bijrijder) en het is echt te bizar voor woorden hoeveel mensen er op hun telefoon zitten. Kansloos vind ik het, dat je je eigen leven niet waardevol vindt prima. Maar in je auto ben je niet verantwoordelijk voor alleen je eigen leven, maar ook voor de medeweggebruikers.
Het verkeer is idd een sociaal samenspel, je "verkeert" samen op de wegHet heeft echt (99%) te maken met of je wel of niet aan het opletten bent.
Iedereen is op de weg tegenwoordig maar met vanalles bezig, behalve met autorijden. Eén tel op je telefoon kijken, of naar links kijken, niet genoeg afstand houden, enz. het kan allemaal betekenen dat je verongelukt.
Is - wat mij betreft - echt volledig te wijten door het niet opletten en de gehaaste manier waarmee wij tegenwoordig op de weg zitten. Heus zijn er uitzonderingen, maar die zijn er echt maar zelden.
Ja, een ander kan niet opletten en daardoor een ongeval veroorzaken. Als jij voldoende afstand houdt, je telefoon in je tas houdt, oplet wat de andere weggebruikers doen en niet als een maniak rijdt overkomt zulk iets je niet zo snel.
Ik zit dagelijks 1,5 á 2 uur op de weg (als bijrijder) en het is echt te bizar voor woorden hoeveel mensen er op hun telefoon zitten. Kansloos vind ik het, dat je je eigen leven niet waardevol vindt prima. Maar in je auto ben je niet verantwoordelijk voor alleen je eigen leven, maar ook voor de medeweggebruikers.
Gewoon met je knieën sturen, heb je twee handen vrijHet is ff oefenen maar na een tijdje kun je gewoon tegelijk appen en op de weg kijken![]()

En jij bent geslaagd? Ja omkoping mag wat kosten.37,80 voor een gezondheidsverklaring bij het cbr, waarom is dit zo duur![]()
Een online vragenlijst is niet echt moeilijk te frauderen

Misschien, kom jij uit Helmond?Heb ik gewoon pech of gaat tegenwoordig alles fout? Vandaag werden er bij mij thuis shuttters geplaatst en natuurlijk is er weer wat beschadigd.
![]()
Het onderste gat is niet goed geboord en bijgewerkt met een lakstift dus weten ze het donders goed. Ik heb de factuur gelukkig nog niet ontvangen en betaald dus heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt.
De laatste 10 dingen die ik heb uitbesteed zijn stuk voor stuk niet vlekkeloos verlopen. Is dat normaal tegenwoordig?
Wat zijn shutters? @azerate voor al u beun klussen!
Jaloezieën.