- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet jaloez op deze.
Sinds de toegenomen immigratie uit Oost-Europa wel ja.De laatste 10 dingen die ik heb uitbesteed zijn stuk voor stuk niet vlekkeloos verlopen. Is dat normaal tegenwoordig?
Stekkie doet graag uit de hoogte.sinds wanneer zijn kranten of PVV folders niet meer goed genoeg als raamdecoratie ,stelletje uitslovers

Dat is hier op DBB al snel.
Geen AH? Ik moet ook nog langs de jumboDat is hier op DBB al snel.
Ik ga zo namelijk nog even met de auto boodschappen doen bij de Jumbo.
.duurdere variant van Jaloezieën , sorry voor de late reactie @ThuggishRuggish ik was aan het beun hazenWat zijn shutters? @azerate voor al u beun klussen!
,Dit is gedaan door een lokale (Nederlandse) ondernemer met ruim 20 jaar ervaring. Voortaan maar weer gewoon de goedkoopte op internet opzoeken.
Eens. Ze zouden ipv die nieuwe 'mobile flitsers' gewoon een sniper met 50 kcal boven zo'n viaduct moeten zetten.Iedereen die op z'n mobiel zit tijdens het rijden moet dood.
We hebben tenslotte, zoals reeds overeengekomen, een miljard mensen te lozen. Daar zullen we mensen voor nodig hebben. Misschien ook denken aan paintball verenigingen te betrekken. Eerst kliederen met verf, de beste mogen vervolgens mee. Hardop denken mag mensen. Het is iets dat ons kan verbinden en kan bijdragen aan sociale cohesie. Samen staan we sterk. Met elkaar. Voor elkaar.Eens. Ze zouden ipv die nieuwe 'mobile flitsers' gewoon een sniper met 50 kcal boven zo'n viaduct moeten zetten.
Eerste keer photoshop les op school... wtf. Die 3 uur duurde 8 uur. Leerkracht is precies een student die vroeger alles heeft laten doen, etc. Tjonge toch
Helemaal niks nuttig. Ik leer photoshop wel gewoon weer op mn eigen...![]()
PiXimperfect
PiXimperfect, hosted by Unmesh Dinda, is a free resource for learning Photoshop and Lightroom. We believe in learning the concept, rather than learning the s...www.youtube.com
Heeft leuke tutorials tips enzo
Wat heb je geleerd dan?
,
een timmerman die al 20 jaar spijkers krom slaat is en blijft een knoeikut , daar gaat 20 jaar ervaring niks aan veranderen ben ik bang . zelfde geld voor zonwering f**gots