Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.761
Raambekleding, ken ze zelf enkel van hout.

• #114.763
houten-shutters-monteren.jpg

• #114.764
  • #114.765
Dit is gedaan door een lokale (Nederlandse) ondernemer met ruim 20 jaar ervaring. Voortaan maar weer gewoon de goedkoopte op internet opzoeken.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #114.772
Dit is gedaan door een lokale (Nederlandse) ondernemer met ruim 20 jaar ervaring. Voortaan maar weer gewoon de goedkoopte op internet opzoeken.
,
een timmerman die al 20 jaar spijkers krom slaat is en blijft een knoeikut , daar gaat 20 jaar ervaring niks aan veranderen ben ik bang . zelfde geld voor zonwering f**gots

• #114.773
Tegenwind op de fiets.

Met horizontale hagel.

In mijn gezicht.

Doorweekt tot op mijn onderbroek.

:fuu:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #114.774
Oh ja en dat alles onder het genot van een mega jetlag (terug gevlogen vanuit Amerika). :yawn:

• #114.776
Eens. Ze zouden ipv die nieuwe 'mobile flitsers' gewoon een sniper met 50 kcal boven zo'n viaduct moeten zetten.
We hebben tenslotte, zoals reeds overeengekomen, een miljard mensen te lozen. Daar zullen we mensen voor nodig hebben. Misschien ook denken aan paintball verenigingen te betrekken. Eerst kliederen met verf, de beste mogen vervolgens mee. Hardop denken mag mensen. Het is iets dat ons kan verbinden en kan bijdragen aan sociale cohesie. Samen staan we sterk. Met elkaar. Voor elkaar.

• #114.777
Eerste keer photoshop les op school... wtf. Die 3 uur duurde 8 uur. Leerkracht is precies een student die vroeger alles heeft laten doen, etc. Tjonge toch

• #114.778
Eerste keer photoshop les op school... wtf. Die 3 uur duurde 8 uur. Leerkracht is precies een student die vroeger alles heeft laten doen, etc. Tjonge toch

Heeft leuke tutorials tips enzo
Wat heb je geleerd dan?

• #114.779

Heeft leuke tutorials tips enzo
Wat heb je geleerd dan?
Helemaal niks nuttig. Ik leer photoshop wel gewoon weer op mn eigen...
Bij programmeren loop ik ook ondertussen 1 hoofdstuk voor.

• #114.780
,
een timmerman die al 20 jaar spijkers krom slaat is en blijft een knoeikut , daar gaat 20 jaar ervaring niks aan veranderen ben ik bang . zelfde geld voor zonwering f**gots

Helemaal mee eens, maar hoe komt het toch dat er bijna geen echte vakmannen meer zijn?

Terug
Naar boven