Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #114.841
Kim bedoel je?

Mannen fixeren zich altijd zo op de looks, terwijl het vaak veel meer gaat om gedrag en goed kunnen praten. Goede looks zijn veelal secundair.
Denk dat in het geval van Kim, ze gewoon vrij gevoelig was voor aandacht op dat moment.

Heb ik het zo nog een beetje netjes gezegd?
op nummer 1 blijft het altijd: geld :trollface:

• #114.842
Kim bedoel je?

Mannen fixeren zich altijd zo op de looks, terwijl het vaak veel meer gaat om gedrag en goed kunnen praten. Goede looks zijn veelal secundair.
Denk dat in het geval van Kim, ze gewoon vrij gevoelig was voor aandacht op dat moment.

En Jasper manipuleert ook.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #114.843
Kim bedoel je?

Ik praat en gedraag me echt superautistisch. Dat verklaart een hoop.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #114.846
  • #114.851
"Hey Gino, ik ben op zoek naar iemand die houdt van een zwarte plakpik. Ik vraag dit voor een vriend."

:s
Klinkt wat vaag als je het zo stelt.

Zeg er dan even bij, dat hoogstwaarschijnlijk diezelfde persoon niet verlegen is van een knalrode oversized p**mel ook.

• #114.855
Oke nu vraag je erom hé!
Ik ga op je berichten letten! :fire:

#Tb naar die ene keer dat je je fout na zoveel berichten nog steeds niet zag.
Hij maakt zoveel random fouten dat ik op een bepaald moment ben gestopd met verbeteren.
Hij wijt het dan aan autocorrect.

• #114.857

Bijlagen

• 805289154587_shad_qt.jpeg
    805289154587_shad_qt.jpeg
    12,7 KB · Weergaven: 99
  • #114.858
Kunnen jullie even ophouden met reageren? Heb vernomen dat de server het niet meer aankan.
Bij voorbaat dank.

• #114.860
Terug
Naar boven