- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Dat was dus wel een autocorrectfout.
Das anders dan dt-fouten.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was dus wel een autocorrectfout.
Das anders dan dt-fouten.Ik heb een Bertje gedaan.
Nee, want jullie hersenen zitten in jullie kont. Fatass dus.
Scheelt als je daarnaast een ton per jaar verdient met proggenPohh, dat is wel een luxe bak! Knap dat je dat nog kan betalen na het succes van je boeken![]()

Als jij nu gewoon in het bedrijfsleven gaat werken i.p.v. bij de baas, dan kun je het binnenkort ook betalen.Godver. Ik had ook informatica moeten gaan studeren.
Out gegaan tijdens deadlift?

VerdommePohh, dat is wel een luxe bak! Knap dat je dat nog kan betalen na het succes van je boeken![]()

True.Als jij nu gewoon in het bedrijfsleven gaat werken i.p.v. bij de baas, dan kun je het binnenkort ook betalen.
Nee, de spuit erin gezet.
Hoeveel uur per maand werk jij?Scheelt als je daarnaast een ton per jaar verdient met proggen![]()
Jij bent gewoon jaloers op onze dikke poten die die fat asses dragen (dat zijn 2 woorden, btw).Nee, want jullie hersenen zitten in jullie kont. Fatass dus.
90% van de posts gaan over aas en sex sinds je 2 ontmaagdingen.
Normale maand zon 140. Maar ben dit jaar ook al zo'n 40 dagen op vakantie geweest en dan werk ik nauwelijks. Dus gemiddeld over het hele jaar ligt wel wat lager. Hoezo?
Hij is aan het rekenen.Normale maand zon 140. Maar ben dit jaar ook al zo'n 40 dagen op vakantie geweest en dan werk ik nauwelijks. Dus gemiddeld over het hele jaar ligt wel wat lager. Hoezo?
BMW 740i, F01-model. Had alle opties en beige lederen bekleding.
Omdat jij zoveel geld krijgt. Lekker hoorNormale maand zon 140. Maar ben dit jaar ook al zo'n 40 dagen op vakantie geweest en dan werk ik nauwelijks. Dus gemiddeld over het hele jaar ligt wel wat lager. Hoezo?
.5-serie zou me ook wel trekken. 6-serie vind ik leuk, maar niet voor dagelijks gebruik.
Nee ik wist niet of het verdient of verdiend was. Dus speelde ik op save.
Stam + tNee ik wist niet of het verdient of verdiend was. Dus speelde ik op save.
Safe.Nee ik wist niet of het verdient of verdiend was. Dus speelde ik op save.