- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Dit gevoel herken ik niet.Het moment waarop je weet dat je iets niet moest posten nadat je het gepost hebt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gevoel herken ik niet.Het moment waarop je weet dat je iets niet moest posten nadat je het gepost hebt.
Het moment waarop je weet dat je iets niet moest posten nadat je het gepost hebt.
Het moment waarop je weet dat je iets niet moest posten nadat je het gepost hebt.
De vagina van Wanna's moeder opmerking.
Zit je weer in de fles? Of in wanna's moeder.De vagina van Wanna's moeder opmerking.
Hij heeft me nooit persoonlijk een stok tussen de wielen gestoken ofzo.
Was even de pedalen kwijt zeg maar.
Ben aan het ontnuchteren, verklaart de scherpe kant.
Zo zie je maar meer. Nuchter zijn maakt meer kapot dan je lief is.Ben aan het ontnuchteren, verklaard de scherpe kant.
Getver, daar hebben al zo veel kerels in gezeten. Ik spuit alleen nog in d'r mond.De vagina van Wanna's moeder opmerking.
Hij heeft me nooit persoonlijk een stok tussen de wielen gestoken ofzo.
Was even de pedalen kwijt zeg maar.
je wilt niet weten wat daar allemaal al heeft ingezetenGetver, daar hebben al zo veel kerels in gezeten. Ik spuit alleen nog in d'r mond.
@Robin_De p**mel smeerlap heeft weer toegeslagen.
Ditmaal geen knalrood buiten proportie exemplaar. Maar een zwarte kleverige en vervelend op te ruimen plakpik.
Deze was niet zo fijn.![]()
WTF. Doet iemand dat bij jou aan huis?De p**mel smeerlap heeft weer toegeslagen.
Ditmaal geen knalrood buiten proportie exemplaar. Maar een zwarte kleverige en vervelend op te ruimen plakpik.
Neen.
you like BBC?De p**mel smeerlap heeft weer toegeslagen.
Als die op schaal is gemaakt is hij waarschijnlijk van @Sanca Magni dat is mij toch een grote lul.De p**mel smeerlap heeft weer toegeslagen.
Ben je weer hervallen broer?Als die op schaal is gemaakt is hij waarschijnlijk van @Sanca Magni dat is mij toch een grote lul.
das toch allemaal hetzelfde? want ze noemen allemaal mama