- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Ik zou durven stellen dat zonder AAS, de opwarming van de aarde zou versnellen. Het zijn dus eigenlijk de hardnekkige natty's die de wereld om zeep willen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eigenlijk verdien je het geld van AAS terug door de verwarming paar graadjes lager te kunnen zetten
+ goed voor het milieu...

Ik gebruik dan ook enkel omdat ik milieubewust ben. Mijn bijdrage aan de maatschappij. En omdat ik die Aziaten werkgelegenheid gun.Ik zou durven stellen dat zonder AAS, de opwarming van de aarde zou versnellen. Het zijn dus eigenlijk de hardnekkige natty's die de wereld om zeep willen![]()
Jij loopt naakt.Sowieso. Ik heb nooit de verwarming aan en zelden een trui (ben ook zelden thuis).
Ik gebruik dan ook enkel omdat ik milieubewust ben. Mijn bijdrage aan de maatschappij. En omdat ik die Aziaten werkgelegenheid gun.

En stimuleren van de internationale handel niet te vergeten.Het lijkt me dat AAS twee keer in aanmerking zou kunnen komen voor een fiscale korting: groen initiatief en bijdrage aan goed doel![]()
Alleen bij @pat82 . In de zomer wel vaak in boxer of sportbroekje. Doordeweeks trouwens altijd in uniform.
Het probleem is dat ik de winter ben ingestapt met een vacht, dus ben ik dat zo gewoon en heb nog koud
Vandaar dat ik het altijd warm heb!Mensen met meer vet en minder spiermassa hebben het doorgaans sneller koud dan mensen met een lager vetpercentage en meer spiermassa..![]()
I wish, ik heb het idd zelden koud.. Maar @HillR daarentegen die heeft nog koud op 20,5gr
Kun je nagaan als het nog een dikkertje was geweest...![]()
Volgens @Punjab hebben mensen met een wintervacht het doorgaans kouder.Het probleem is dat ik de winter ben ingestapt met een vacht, dus ben ik dat zo gewoon en heb nog koud

Voegt niets toe toch? Anders dan een herinnering naar iets wat geweest is...
zijn we nou echt met hele forum die stumperd aan het pesten ?
Even rust nemen? BeterschapWat blijkt, zelfs met babygewichtjes kan je een lelijke blessure oplopen...
Pijn blijft aanhouden, zelfs ademhalen doet pijn...![]()

zijn we nou echt met hele forum die stumperd aan het pesten ?

Nee.zijn we nou echt met hele forum die stumperd aan het pesten ?
Jij pest iedereen.