Voor jullie is dit forum srs business. Ik zie het forum als een grapje. Hoe meer olie je in de tank gooit hoe harder hij gaat draaien. Fy @ThuggishRuggish @Big Chungus @Unleashed Animal @Camelus
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ad hominem?
hoeveel squat, bench, deadlift je?En mr droeft**ter je fysiek is shit en je traint wss niet eens. Net als die homo van een @Big Chungus die gear spuit zonder dat ie fantsoenlijk kan deadliften of squatten. Jammer dat @Camelus hem niet beter heeft gewaarschuwd. Zie maar wat voor een gedoe je er van krijgt, hij is impotent geworden namelijk.
Wie ben jij?Thuggish jij ook, weet je nog toen je mij een kneuzing forum berichtje stuurde dat ik moest stoppen met jou te pesten. Je meende dat srs en toen ik je er belachelijk mee maakte trok je de keutel in. Slapjanus
Ik betaal voor een jaar en ga gewoon niet heen.Of zoals @ThuggishRuggish die niet eens een gymabbo kan afsluiten door zijn sneue uitkering. Ouwe bijstandstrekker dat je bent!
Thanks Thuggy.

zo, heft de juf van groep 5 weer studiedag, dat de kindertjes zonder begeleiding op internet stoer gaan doen ? Kolere.
dit heeft mij tot tranen geroerdWanneer je collega zeer onprofessioneel te werk en je hem afkeurend een blik werpt.
Onze blikken blijven even op elkaar gericht.
Om de stilte te verbreken met de volgende woorden:
Mocht @azerate je zo zien knoeien, die mens krijgt wat.
De collega snapt me niet.
Gewoon nog meer bewijs van zijn onkunde...

Ik drink er één op.
Werkt pijnstillend.