- Waardering
- 34.342
Mja maar wil juist fietsen voor de beweging en calorieverbranding. Zal vanmiddag wel droog zijn.
Ga je toch stofzuigen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja maar wil juist fietsen voor de beweging en calorieverbranding. Zal vanmiddag wel droog zijn.
Mag die als eerst bij mijn huis beginnen
ik heb een robotstofzuiger. ideaal apparaat.
Was zelf altijd sceptisch over die dingen, maar je bent tevreden?Zeker, heb m nu alweer 1,5 jaar. Bespaart echt veel tijd en moeite. Komt ook in alle hoekjes en valt niet van afgronden af (bij de trap bijvoorbeeld). Kan m ook verplaatsen naar boven, zodat hij onder het bed zuigt waar je zelf moeilijk bij kan. Als hij klaar is rijdt hij weer naar zijn oplaad station. Ik heb de Roomba 900 geloof ik.Lekker luiWas zelf altijd sceptisch over die dingen, maar je bent tevreden?
Die heeft geen slang voor de avondjes alleen thuis? Kan ik niks mee dan.Zeker, heb m nu alweer 1,5 jaar. Bespaart echt veel tijd en moeite. Komt ook in alle hoekjes en valt niet van afgronden af (bij de trap bijvoorbeeld). Kan m ook verplaatsen naar boven, zodat hij onder het bed zuigt waar je zelf moeilijk bij kan. Als hij klaar is rijdt hij weer naar zijn oplaad station. Ik heb de Roomba 900 geloof ik.
Dustbunny?
Bedenkt maar een manier om dat beest te vermoorden want stil krijgen op een andere manier is bijna onmogelijk.Lig al paar dagen met een keelontsteking in bed. Schrik ik vandaag wakker om 08:00 door een schreeuwend kind (bovenburen). Komt gelukkig nog zelden voor. Ik weer verder slapen. Schrik ik om 09:30 wakker door een krijsende vogel.
Ik helemaal over de zeik. Besloten om toch maar eens te kijken van wie die vogel is, beneden aanbellen. Ja hoor, onderburen vonden het een slim idee om een fucking papegaai te nemen, in een flat.
Kheb gezegd dat ze dat beest moeten trainen zn bek te houden. Als dat niet gaat lukken dan krijgen ze hell (dat laatste heb ik niet gezegd, probeer het eerst diplomatiek).
Gaan we weer...
Hoor wie het zegt...
Verkrampt of verrekt/gescheurd...das nie niks Lien!!Wat blijkt, zelfs met babygewichtjes kan je een lelijke blessure oplopen...
Pijn blijft aanhouden, zelfs ademhalen doet pijn...![]()

In jou schoonmaakster?
Geïnspireerd door @Wanna .Ik snap hem, slap lullen>slappe lul>impotentie. Knaller.
Geen wolkje aan de lucht hier.Wilde op de fiets naar de gym, maar het regent super hard
Hopelijk vanmiddag droog!
Geïnspireerd door @Wanna .
De meester van alle goede grappen...
Heeft nu het moppen topic ontdekt.
Tijd om een te nemen?Geïnspireerd door @Wanna .
De meester van alle goede grappen...