Ik quote een niet nader genoemd forumlid: "jE bENt toCh niET vaN suIkeR?"btw, nu regent het weer en ik wil eigenlijk fitnessen... nog ff wachten dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik quote een niet nader genoemd forumlid: "jE bENt toCh niET vaN suIkeR?"btw, nu regent het weer en ik wil eigenlijk fitnessen... nog ff wachten dus

Ik heb vandaag 9u in de regen gewerktDuidelijk nog niet mee met je tijd qua memes...
btw, nu regent het weer en ik wil eigenlijk fitnessen... nog ff wachten dus

ik ben de regen beu, 2 weken aan een stuk kut regen... dan mag ik wel ff pauze pakken
Mietjeik ben de regen beu, 2 weken aan een stuk kut regen... dan mag ik wel ff pauze pakken
Gewoon weer is voor mietjes.Het hoeft ook niet afschuwelijk warm te zijn, wat is er mis met gewoon weer?
Fixed
Storm op het kanaal!
Speciaal voor jou! Ga er maar lekker door fietsen en dan een foto van je natte kleren op dit forum plaatsen
Heb de mast horen kraken!
Neem de wagen van je ouders. Niet vragen, gewoon doen.Speciaal voor jou! Ga er maar lekker door fietsen en dan een foto van je natte kleren op dit forum plaatsen
![]()
Dan kan ik evengoed thuis blijven, ik krijg die auto toch niet vooruitNeem de wagen van je ouders. Niet vragen, gewoon doen.
Is nochtans een onderdeel in sommige strongman events.Dan kan ik evengoed thuis blijven, ik krijg die auto toch niet vooruit
Mietje.Dan kan ik evengoed thuis blijven, ik krijg die auto toch niet vooruit
heb ik nooit gesnapt, waarom niet gewoon ermee rijden? maakt t zoveel makkelijkerIs nochtans een onderdeel in sommige strongman events.
Dan haal je er niet zoveel plezier uit.heb ik nooit gesnapt, waarom niet gewoon ermee rijden? maakt t zoveel makkelijker