- Waardering
- 8.812
jij bent te gemeen en onaardig om mod te worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij bent te gemeen en onaardig om mod te worden.
Hij heeft wel al zijn 400 nudes ingediend.
medelijden met diegene die die heeft moeten beoordelen
En zelfs dan komt hij nog stééds in aanmerking als mod?!
Jep, wij zijn voor diversiteit. Dus wordt ergens wel tijd dat er iemand met een wat minder fysiek - om het politiek correct uit te drukken - het team komt versterken.En zelfs dan komt hij nog stééds in aanmerking als mod?!
medelijden met diegene die die heeft moeten beoordelen
Haters, jullie zorgen voor slechte vibes.En zelfs dan komt hij nog stééds in aanmerking als mod?!
Top! Dan kom ik nog steeds in aanmerking.Jep, wij zijn voor diversiteit. Dus wordt ergens wel tijd dat er iemand met een wat minder fysiek - om het politiek correct uit te drukken - het team komt versterken.
Je kunt je inzending naar mij PM'en voor een snelle afhandeling.
Snelle afhandeling...Je kunt je inzending naar mij PM'en voor een snelle afhandeling.

Ik denk dat hij met schaamrood op de kaken zou staan als hij daadwerkelijk 400 nudes van ons zou ontvangen. Arme jongen zou niet weten wat hij er meer moest.Snelle afhandeling...
Zeg dan maar gewoon meteen: "ain't gonna happen".
Jammer, dat wel.
Ik denk dat hij met schaamrood op de kaken zou staan als hij daadwerkelijk 400 nudes van ons zou ontvangen. Arme jongen zou niet weten wat hij er meer moest.
Je moeder is een stuk goedkoper.

Je topic stond onder 'Normale Topics'. Dat is alleen voor Nederlanders.Kent iemand de code van zo een topic slotje?
Of heeft iemand een loper.
Betaal goed geld.

wat heb jij voor bui. doe eens lief!Je moeder is een stuk goedkoper.
Je topic stond onder 'Normale Topics'. Dat is alleen voor Nederlanders.![]()
@Bert doet de laatste tijd nogal uit de hoogte...
Sorry. Belgengrapje kan toch altijd? Is relvrijdag geen goede reden?@Bert doet de laatste tijd nogal uit de hoogte...
Mocht hij dan nog enige reden hebben...
Maar nu is het gewoon een beetje triest...
Wat een liefde hier. En dat op relvrijdag!
Die hebben ze verstopt voor gemenerikken.Ga ik naar de Jumbo Foodstore wegens het ruime aanbod. Hebben ze alle soorten Optimel kwark en Griekse yoghurt ruim op voorraad behalve speculaassmaak. Ik dacht even groot in te slaan: 0,0.![]()
Weet je hoe het voor anderen voelt als jij weer eens zo'n schap leegkoopt.Ga ik naar de Jumbo Foodstore wegens het ruime aanbod. Hebben ze alle soorten Optimel kwark en Griekse yoghurt ruim op voorraad behalve speculaassmaak. Ik dacht even groot in te slaan: 0,0.![]()