*gemeneriken
Maar verder wel helemaal eens met jouw stelling.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*gemeneriken
Weet je hoe het voor anderen voelt als jij weer eens zo'n schap leegkoopt.
geen woord geen enkel iets . dat verpesten mijn dag want zonder cijfer ben ik niks ...en het wind me best op... Groetjes Reet.Wou je graag bijles?
*geen fysiek* meldt zichJep, wij zijn voor diversiteit. Dus wordt ergens wel tijd dat er iemand met een wat minder fysiek - om het politiek correct uit te drukken - het team komt versterken.
scheelt een boel foto's kijken 
Die hebben geen proefperiode gehad dus ik heb sws een voorsprong!
Wordt het dan niet eens tijd om een glaasje arsenicum te drinken?
Waar zijn hun manieren tochGisteren was het dag van de klant.
Toen de kassierster me vroeg:
Kan u een plezier gedaan worden met een Maes Pils?
Nee, dat is geen bier.
*Wat is haar probleem?
Je geeft hond toch ook geen chocolade?

Zelfs voor een vrijdag was dit net wat teveel van het goede...
Ik wou je uitnodigen je verdriet weg te drinken met een Martens, maar dat is al niet veel beterZelfs voor een vrijdag was dit net wat teveel van het goede...

Voor iemand die probeert met het terugschroeven van z'n drankzucht lijkt me dat geen absurd idee.Ik wou je uitnodigen je verdriet weg te drinken met een Martens, maar dat is al niet veel beter![]()
voor dat geld had je een goeie biefstuk met frieten zelf kunnen maken :dVoor de 1ste keer Burger King gegeten en het was 1 grote teleurstelling, bah.
Ik heb gisteren nog een goede biefstuk gegeten dus dat scheelt!voor dat geld had je een goeie biefstuk met frieten zelf kunnen maken :d
Ik zal straks eens een goeie biefstuk eten c:Ik heb gisteren nog een goede biefstuk gegeten dus dat scheelt!
De frieten vielen mee maar ik had een achterlijk kleine portie (medium) en het hamburgervlees is volgens mij ook geen vlees, zoals de Quick en Mcdonalds.
Burger King, Quick, McDonald's...Voor de 1ste keer Burger King gegeten en het was 1 grote teleurstelling, bah.