Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.201
Maaruhm @Bert je zag een kameel en moest aan mij denken? Wanneer denk je nog meer aan mij?
Het was een Camelus Bactrianus (in het Latijn), dus ja, nogal wiedes dat ik aan jouw moest denken. Als ik iemand in bikini of in de gym met een cameltoe zie, moet ik ook aan jou denken. :roflol:

• #115.202
Nederlands aub en anders hup het land uit.
We hebben hier vrijheid van religie maar dat betekend niet dat jij je niet moet aanpassen!!
Wilders is dom...als wilders niet telkens de islam ging bashen dan zou die mijn stem gehad hebben.

Die snap ik niet, Wilders heeft het alleen maar over de Islam...hoe wint hij jouw stem?

• #115.203
Het was een Camelus Bactrianus (in het Latijn), dus ja, nogal wiedes dat ik aan jouw moest denken. Als ik iemand in bikini of in de gym met een cameltoe zie, moet ik ook aan jou denken. :roflol:

Zeg het nou maar gewoon, elke keer als je met je neus in de teen van @pat82 zit denk je aan mij...god***domme sentimenteel wordtdtddt ik ervan.

• #115.204
Ik toerk lan wat zeggen jullie

• #115.205
Wat is er gebeurt? Een jaar geleden ging je nog naar de moskee.

Ben je geradicaliseerd naar rechts door het contact met @chrisk en @apfelstrudel hier op het forum? :D
Ik had destijds contact met gematigde, hoogopgeleide moslims met een gezond verstand die de zaken wel in de huidige tijd en onze Westerse samenleving normaal wisten te interpreteren. Daarnaast had ik een zeldzaam boek wat als het ware een herinterpretatie van de Koran was, iets wat eigenlijk helemaal niet bestaat volgens velen en de Koran zelf. Nu zie ik in dat ondanks dat er (veel te weinig) gematigde moslims bestaan, er geen gematigde islam is. Ik heb e.e.a. gelezen (ben momenteel bezig in Oikofobie van Baudet) en zie in dat de islam een gewelddadige religie is en en de Koran zeer gewelddadig is en geen ruimte voor (her)interpreatie over laat. M.i. zouden niet alle religies verboden moeten worden, maar een verbod op de Koran zou ik niet meer dan logisch vinden aangezet het aanzet/oproept tot haat en geweld en in strijd is met onze wet en de Westerse normen en waarden. Mein Kampf mag toch ook niet meer verkocht worden hier. Laat duidelijk zijn: ik heb niets tegen gematigde moslims, maar wel iets tegen de islam en Koran.
Klopt :roflol:
Nederlands aub en anders hup het land uit.
We hebben hier vrijheid van religie maar dat betekend niet dat jij je niet moet aanpassen!!
Wilders is dom...als wilders niet telkens de islam ging bashen dan zou die mijn stem gehad hebben.
Ik dacht ook dat Wilders een blaaskaak was, maar zie nu pas in hoe erg hij gelijk heeft v.w.b. zijn visie op de islam.

• #115.206
  • #115.213
  • #115.215
copy paste in google translate...
wss is de vertaling ook zo gemaakt :p
Dat zou triest zijn. Ik moest alleen de leestekens opzoeken, want die ken ik niet. Ik heb schrijven/lezen nog geoefend, alleen spreken middels Pimsleur-lessen. Kom net terug uit Turkije, dus nu zitten de zinnetjes er nog een beetje in.

• #115.219
Dat zou triest zijn. Ik moest alleen de leestekens opzoeken, want die ken ik niet. Ik heb schrijven/lezen nog geoefend, alleen spreken middels Pimsleur-lessen. Kom net terug uit Turkije, dus nu zitten de zinnetjes er nog een beetje in.
Bert, is er ook iets waar jij niet goed in bent/niet kan?

Terug
Naar boven