AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.241
En waarom dan wel niet?
Ik heb geen dikke buik hoor, mijn maag is breed maar onderkant is smal hoor.
Ik ben altijd bloated snap er ook geen kut van.
Heb geen sixpack maar ook geen dikke vette ranzige buik hoor.
Maar ik ga binnenkort al mn carbs eruit gooien.
Beetje droog worden.

had het meer over die haar op je aardappel

• #115.248
Je kan nederlandse nationaliteit hebben maar zal altijd een buitenstaander zijn alleen als ik je avatar al zie.... tjonge tjonge doe niet zo verkaasd

wat een onzin. Als je een Nederlander bent en je fatsoenlijk gedraagt hoor je er gewoon bij.

mensen ‘verkaasd’ noemen helpt niet trouwens.

• #115.250
wat een onzin. Als je een Nederlander bent en je fatsoenlijk gedraagt hoor je er gewoon bij.

mensen ‘verkaasd’ noemen helpt niet trouwens.
Normaal meedoen is lastig voor de 3e of inmiddels al 4e generatie. Als je ze hoort praten zou je denken dat ze net één jaar hier wonen.

• #115.251
net als dat jij een cv opstuurt en ze zien je naam.... denk dat je uiteindelijk op veel plekken wel afgerekend word puur door die redenen.

Zolang hij niet met een Canada goose jas, Nike petje en handtas van Gucci aankomt boeit het bijna niemand wat. Behalve dan een paar eikels, beetje zelfde als al die Marokkanen die mij haatten als ik een Nederlands/Marokkaans vriendinnetje had.

Over racisten gesproken.

uitstraling is veel meer dan alleen je kleur ogen, huid en haar.

• #115.252
Normaal meedoen is lastig voor de 3e of inmiddels al 4e generatie. Als je ze hoort praten zou je denken dat ze net één jaar hier wonen.
Lang niet allemaal, maar zeker, de meerderheid die zich als debiel gedraagt verpest het voor de mensen die normaal willen doen.

• #115.253
Zolang hij niet met een Canada goose jas, Nike petje en handtas van Gucci aankomt boeit het bijna niemand wat. Behalve dan een paar eikels, beetje zelfde als al die Marokkanen die mij haatten als ik een Nederlands/Marokkaans vriendinnetje had.

Over racisten gesproken.

uitstraling is veel meer dan alleen je kleur ogen, huid en haar.

dit slaat nergens op lol, niet vanwege zijn huidskleur/uitstraling maar wel door zijn kleren?

• #115.254
Maar religie is wel mn grens....
Wat bedoel je hier precies mee? Ik ben verder wel benieuwd naar hoe je de Koran en diverse soera's interpreteert. Zie jij jezelf als gematigde moslim en volg je dus niet letterlijk de Koran?
net als dat jij een cv opstuurt en ze zien je naam.... denk dat je uiteindelijk op veel plekken wel afgerekend word puur door die redenen.
Of juist wordt aangenomen, zoals bij Defensie.
Zo ik ga trainen. Morgen ga ik wel verder stoken. Toedels.
Train je in een 24/7-gym aangezien het zondagavond 20:00 uur is?
Klopt. Ook Wilders en Baudet hebben niets tegen (immigrante) moslims die assimileren.

• #115.255
dit slaat nergens op lol, niet vanwege zijn huidskleur/uitstraling maar wel door zijn kleren?
Als iemand in een dergelijke outfit komt solliciteren geef je natuurlijk niet de beste indruk af, tenzij het voor vakkenvuller of krantenbezorger is, dan boeit het inderdaad geen reet.

• #115.256
Als iemand in een dergelijke outfit komt solliciteren geef je natuurlijk niet de beste indruk af, tenzij het voor vakkenvuller of krantenbezorger is, dan boeit het inderdaad geen reet.

had het meer over in het openbaar;p dat je aangekeken word als je een buitenstaander bent.

• #115.257

yep, dat is namelijk een bewuste keuze. Kleed je je als wannabe gangster dan vind ik dat een slecht teken.

je afkomst kun je niet kiezen, je gedrag wel. Ik beoordeel op gedrag of zaken die gedrag voorspellen.

• #115.259
yep, dat is namelijk een bewuste keuze. Kleed je je als wannabe gangster dan vind ik dat een slecht teken.

je afkomst kun je niet kiezen, je gedrag wel. Ik beoordeel op gedrag of zaken die gedrag voorspellen.

zie ook genoeg Johny's rondlopen met de kleren die jij benoemde, ik weet waar je op doelt, ben zelf opgegroeid met Nederlanders en heb een vreselijke hekel aan jongens die denken dat ze gangsters zijn. Had het meer over Amir die denkt dat hij niet opvalt al heeft die een Nederlandse nationaliteit.

• #115.260
had het meer over in het openbaar;p dat je aangekeken word als je een buitenstaander bent.
Ik kijk ook weleens raar op als ik iemand zie in een auto, vaak een Mercedes, die ik qua waarde niet echt vind matchen bij de woning en de leeftijd en het beroep van de bestuurder. Of als ik mensen met een half kapotte spijkerbroek en jas met bontkraag en Gucci-petje en -handtas zie.

Terug
Naar boven